pirmdiena, 2014. gada 15. septembris

19 indiāņu dzīves gudrības



1.Labs cilvēks redz labas zīmes.
2.Lai sevi sadzirdētu, ir vajadzīgas klusuma dienas.
3.Ja Tu esi pamanījis, ka jāj uz miruša zirga – nokāp no tā!
4.Tas, kurš klusē, zina divreiz vairāk nekā pļāpa.
5.Ir daudz veidu kā ost pēc skunksa...
6.Pirms spried par citu cilvēku trūkumiem, vispirms palūkojies uz savu mokasīnu pēdām.
7.Ja Tev ir ko teikt, piecelies, lai Tevi ieraudzītu.
8.Ne vienmēr ienaidnieks ir ienaidnieks un draugs – ir draugs.
9.Visam pasaulē ir sava dziesma.
10.Bērns Tavā mājā ir ciemiņš – pabaro, izskolo un atlaid.
11.Labi pateikts vārds ir labāks par mērķī mestu cirvi.
12.Pat mirusi zivs var peldēt pa straumi.
13.Dvēselei nebūs varavīksnes, ja acīs nebija asaru.
14.Nāves nav. Ir tikai pāreja starp divām pasaulēm.
15.Cilvēkam pašam jāizgatavo savas bultas.
16.Baltajam cilvēkam ir pārāk daudz priekšnieku.
17.Kad Tu zirgu piesien pie staba, vai tad Tu gaidi, kad viņš pieņemsies spēkā?
18.Varde neizdzer dīķi, kurā dzīvo.
19.Saki man – un es aizmirsīšu, parādi man – un es nespēšu iegaumēt, ļauj man piedalīties  – un es sapratīšu.