svētdiena, 2012. gada 25. marts

Vēstule no Debesīm 25.marts/2012


Heavenletter #4139 Each Other’s Beloved, March 25, 2012
Vēstule no debesīm #4139
25.marts/2012
Viens otru mīlot


Dievs teica:
Ko šajā brīdī tu gribi visvairāk? Vai tu to zini? Vai zini savas sirds vēlmi? No visām iespējamām vēlmēm uz pasaules, kāda ir tava dziļākā vēlēšanās?

Tās nav rotaslietas. Tā nav slava, ne arī veiksme. Tu varētu teikt, ka tā ir laime, un tomēr, kādu tu to redzi un uz cik ilgu laiku?

Varētu būt, ka tava dziļākā vēlēšanās ir romantiska laime. Tās varētu būt gadsimta lielās romantiskās attiecības, kuras no visas sirds tu tik ļoti vēlies.

Visas citas vēlmes kļūst pavisam maziņas, ja tās salīdzina ar bezgalīgo vēlmi pēc tuvības ar Mani. Tava dziļākā vēlme ir atrasties Debesīs kopā ar Mani. Kad tā ir piepildījusies, tad tev tā ir. Tev vienmēr tā ir bijusi, tikai tagad arī zini, ka tev tā ir, un tā tev pieder Mūžīgi. Visu citu vēlmju piepildījums nav paliekošs un ilgstošs. Kad jūties piepildīts, cik nu vien tas iespējams, kad viss ir pateikts un viss ir izdarīts, kas tad jums paliek, ja vien ne ilūzija?

Tu varētu vēlēties mierinājumu. Tu varētu gribēt visas zemes vēlmes. Tās visas var piepildīt, un tad- agrāk vai vēlāk, tu atkal atgriezies, lai būtu ar Mani, lai būtu tuvā saskarsmē ar Mani, vienā līgā ar Mani, sadarbībā ar Mani. Kad esi atradis mani, tad vientulībai pienāk gals. Ar Mani kopā atnāk mīlestība, liela mīlestība, mīlestības okeāns. Mīlestība mierina un apmierina, tomēr dzīvē, tu daudz esi ticis samulsināts tieši ar mīlestību.

Mīlestību, par kuru runāju es, nevar nopirkt. Pie tās var tikai nonākt. To var tikai apjēgt un apjaust. To var tikai atklāt. Tā var iznākt  no slēptuves.

Tuvošanās Man tevi neizslēdz no apkārtējās dzīves. Tuvināšanās Man tikai vairo pasaules dzīvi. Tā iegūst krāsas. Tā iegūst skanējumu. Kad tuvinies Man, Mūsu tuvošanās visu padara daudz brīnišķīgāku. Viss kļūst daudz brīnumaināks.

Nedomā, ka tev jāizvēlas vai nu laicīgā dzīve, vai garīgā dzīve. Jūs, mīļie, izvēlaties dzīvi. Izvēlies, Mani, un tev atvērsies prieka pasaule, nekas nevar līdzināties tuvībai ar Mani. Tas līdzinās sirdij, kuru tur plaukstās, to bagātīgi lolojot. To kopj. Sirds  palielinās. Tai palīdz, to atbalsta. Tā ir pārpilnība, mīļie.

Mīlēt Mani nozīmē būt mīlošam un mīlēt dzīvi.

Nenoliec garīgumu uz kāda pjedestāla, it kā tas būtu kas svētāks par dzīvi. Garīga ir dzīve. Garīgums ir praktiska dzīves sastāvdaļa. Garīgums ir dzīves pamats, ilgstošas laimes pamats.

Kamēr neesi iepazinis tuvību ar Mani, tu neesi iepazinis tuvību. Tu nevari to iepazīt kamēr neesi Man pietuvojies. Un tad mēs ievērojami satuvināsimies līdz Mēs pilnībā atjaunosim Vienotību.

Es neatrodos pat aiz stūra. Es esmu te, tieši tavā sirdī. Atvēli laiku, lai sajustu Manu Klātbūtni. Es esmu tiešu tur, kur vēlos atrasties- un tas ir- kopā ar tevi. Un arī tu atrodies tieši tur, kur vēlies būt, un tas ir- kopā ar Mani. Un tā Mēs kļūstam par Vienotu no Viena. Cik vienkārši. Cik brīnišķīgi, ka Mēs viens otram esam Mīļie.

Ja vēlies uzzināt plašumu un bezgalību, tad iepazīsti Mūsu mīlestību. Tur mājo plašums. Mēs neesam tālu viens no otra. Mēs esam viens otrā. Es tevi meklēju jau labu laiku, un tagad tu apzināti meklē Mani. Kas vēl varētu būt vēlamāks? Kas gan vēl varētu būt tavas dzīves pamatā?

Kāds vieglums. Kāds brīnums. Kāda mīlestība.

http://www.heavenletters.org/each-other-s-beloved.html

Thank you for including this link when publishing this Heavenletter elsewhere.

Copyright © 1999-Now Heavenletters™
Heavenletters™ -- Helping Human Beings Come Closer to God and Their Own Hearts
Gloria Wendroff, Godwriter
The Godwriting™ International Society of Heaven
P.O. Box 2064, Fairfield, IA 52556
Visit www.heavenletters.org

Tulkoja Māra Brante