piektdiena, 2012. gada 23. marts

Kā lūdzas horoskopa zīmes


Auns: "Mīļais Dievs! Dod man PACIETĪBU un es gribu to tagad!"

Vērsis: "Mīļais Dievs, palīdzi man pieņemt izmaiņas manā dzīvē, bet ne tagad."

Dvīņi: "Yo Dievs...(vai arī dieviete?)...kas tu esi?...kā tu izskaties?.....kur tu esi?.....Cik daudzi no jums ir tur? Es nevaru jūs saprast!"

Vēzis: "Mīļo tēti, es zinu, ka man nevajadzētu paļauties uz jums tik daudz, bet jūs esat vienīgais, kas var rēķināties ar manām problēmām, kamēr mana drošības sega atrodas tīrītavā."

Lauva: "Sveiki Dievs! Varu derēt, ka tu esi pateicīgs, jo esmu tavs bērns!"
Jaunava: "Mīļais Dievs, lūdzu padarīt pasauli par labāku vietu, un nesalaid to grīstē kā iepriekšējo reiz."

Svari: "Ak Dievs, es zinu man pašam vajadzētu pieņemt lēmumus par sevi. Bet, no otras puses, ko jūs domājat?"

Skorpions: "Ak Dievs, palīdzi man piedod maniem ienaidniekiem, pat tad, kad tie riebekļi to nav pelnījuši."

Strēlnieks: "AK VISVARENAIS, VISU ZINOŠAIS, VISU MĪLOŠS, VISVARENS, VISURESOŠS, MŪŽĪGAIS DIEVS, ES TEV LŪDZU TŪKSTOTO REIZI - PALĪDZI MAN NEPĀRSPĪLĒT!!!!!!!!!

Mežāzis: "Mīļais tēvs, es biju gatavs lūgties, bet es sapratu, ka man pašam vajadzētu tik ar visu galā."

Ūdensvīrs: "Čau, Dievs! Daži saka, ka tu esi cilvēks. Daži saka, ka tu esi sieviete. Es saku, ka mēs visi esam Dievs. Tātad, kāpēc lūgties? Lai ballīte sākas!"

Zivis: "Debesu Tēvs, es sagatavojos patērēt šo piekto viskija pudeli, lai noslīcinātu manas sāpes un bēdas. Lai mana saindēšanās ir tavā vārdā un slavā."

http://www.draugiem.lv/group/16002334/astrologija-ka-garigo-zinasanu-sastavdala/?f_tid=3851461