sestdiena, 2012. gada 24. marts

Ammas 284. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Tagad mēs parunāsim par meditēšanu.
Kāpēc?
Tad, kad tu dzīvo savā Sirds Avotā, tu atrodies meditatīvā vietā.
Tad, kad tu ie-OM-o savā Sirds Hologrammā, vai kur citur, tu esi meditācijā.
Meditācija ir esība patreizējā momentā tā, ka viss pārējais izzūd. Nav pagātnes. Nav nākotnes. Ir vienīgi Tagad.
Droši vien, ka būsi saskāries ar grūtībām noturēties savā Sirds Avotā, kā arī OM-ojot savā Sirds Hologrammā pilnībā atrasties Tagad momentā.
Taču noteikti ir arī tādi cilvēki, kas ir apguvuši māku noturēties Tagad momentā.
Var centies noturēties Tagad momentā, iztukšojot prātu no visa veida ikdienišķuma un tad piepildīt tukšumu ar to, kas tavā ieskatā ir galvenais.
Tomēr labāk ļaut šīm domām uzpeldēt virspusē un tad ļaut tām aizpeldēt. Atgriezies savā koncentrācijā uz Sirds Avotu un Sirds Hologrammu.
Ļauj burbuļiem uzpeldēt un tad pārsprāgt.
Tev nekas cits nav jādara kā vien ļaut burbuļiem darīt to, ko tie darīs, pie tam saglabājot koncentrāciju uz Sirds Hologrammu un paliekot Sirds Avotā.
Tagad ie-OM-o savā Sirds Hologrammā, vienlaicīgi atrodoties savā Sirds Avotā. Veltī tam vismaz vienu minūti. Vēlāk šīs dienas laikā atkārto šo.
Mana mīlestība apņem tevi, mans mīļais.
Līdz nākamai nodarbībai ...


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins