ceturtdiena, 2011. gada 27. oktobris

Ammas 225.stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Sagatavo savu enerģētisko lauku un savienojies ar Dvēseli. Savienojies arī ar Pašu Es un kodu tehniķiem.
Šodien mēs apvienosim iepriekšējās nodarbības vingrinājumu ar to, ko darījām dažas nodarbības iepriekš.
Savienojies ar Ādamu Kadmonu, sūtot enerģijas staru no savas sirds uz viņa sirdi.
Ammas 225. stunda
Palūdz Dvēseli iegriezt tavas čakras tev maksimāli pieļaujamā ātrumā.
Sajūti savienojumu ar enerģiju, par kuru arī tu vari kļūt.
Palūdz, lai tu nokļūtu pilnīgā rezonansē ar Ādama Kadmona enerģiju.
"ie-OM-mo" savā Sirds Hologrammā trīs piegājienos pa trim reizēm (kopā 9).
Koncentrējies uz savas fiziskās sirds augšējā daļā esošo enerģijas centru.
"ie-OM-mo" trīs reizes.
Atsauc atmiņā to savas veselības problēmu, ar kuru tu strādāji iepriekšējās nodarbībās. Koncentrējies uz attiecīgo ķermeņa daļu.
Pavēstī savai Dvēselei un Paša Es, ka tava vēlme un nodoms ir panākt šī ķermeņa aspekta pilnīgu rezonansi ar Ādamu Kadmonu.
Elpo dziļi un iegriez savas čakras.
Tagad OM-mo tik ilgi, cik vēlies.
Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins