otrdiena, 2011. gada 25. oktobris

Ammas 224.stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Sagatavo savu enerģētisko lauku un savienojies ar Dvēseli. Savienojies arī ar Pašu Es un kodu tehniķiem.
Palūdz saviem kodu tehniķiem aizvākt tos mākslīgos kodus, kuri iespējams ir radušies kopš iepriekšējās nodarbības un kuri traucē tev nokļūt savienojumā ar Ādamu Kadmonu.
Palūdz, lai visi no jauna bojātie un izmainītie dabīgie kodi, kuri traucē tev nokļūt savienojumā ar Ādamu Kadmonu, tiktu salaboti.
Atceries, ka Ādams Kadmons ir cilvēka sākotnējais tēls, un tas sevī satur visus cilvēka talantus un spējas.
Tas nozīmē, ka Ādama Kadmona enerģētiskā sistēma ir līdzīga tavējai.
Savienojies ar Ādamu Kadmonu, sūtot enerģijas staru no savas sirds uz viņa sirdi.
(Tulkotāja piezīme: Turpinot iepazīt jēdziena "Ādams Kadmons" būtību, pievērsiet uzmanību, ka angļu valodā tas tiek dēvēts, lietojot noteikto artikulu: The Adam Kadmon, tas ir kā lietai, nevis kā īpašvārdam. Bez tam attiecībā uz ĀK angļu valodā lieto nekatro dzimti.)
Palūdz Dvēseli iegriezt tavas čakras tev maksimāli pieļaujamā ātrumā.
Sajūti savienojumu ar enerģiju, par kuru arī tu vari kļūt.
Palūdz, lai tu nokļūtu pilnīgā rezonansē ar Ādama Kadmona enerģiju.
Tagad OM-mo tik ilgi, cik vēlies.
Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins