svētdiena, 2011. gada 23. oktobris

Ammas 222.stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Sagatavo savu enerģētisko lauku un savienojies ar Dvēseli.
Es gribu sniegt nedaudz informācijas par to, kas ir saprotams ar vārdu Ādams Kadmons. Šis būs ļoti vispārējs raksturojums.
Iedomājies Ādamu Kadmonu kā cilvēku-pilnību. Tas ir cilvēka Radošās Enerģijas tēls, kuram piemīt visas iespējamās spējas.
Ādams Kadmons ir enerģijas komplekss, kuru formē visu cilvēku domas, jūtas un pārliecības. Ar to mēs sāksim strādāt nākamajā nodarbībā.
Šodien atkārtosim iepriekšējo nodarbību.
Sāc ar koncentrēšanos uz to enerģijas centru, kas atrodas fiziskās sirds augšējā daļā un nedaudz virs tās.
Tagad virzi savu koncentrēšanos uz tās ķermeņa daļas vai sistēmas dvēseli, ar kuru tu gribi strādāt.
Noturi savienojumā šos divus centrus, koncentrējoties uz abiem vienlaicīgi.
Palūdz Dvēselei iegriezt čakras maksimāli iespējamā ātrumā.
Turpini noturēt savienojumu starp sirds enerģētisko centru un attiecīgās ķermeņa daļas dvēseli.
"Ie-OM-mo" savā Sirds Hologrammā.
Kad esi beidzis, pasakies sava ķermeņa daļām, ar kurām strādāji.
Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins