trešdiena, 2013. gada 9. oktobris

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

11. septembris
Patiesībā daudz kas ir savādāks nekā tev liekas. Tu domā, ka daži ēdieni tev nāk par labu. Bet faktiski tie tev kaitē.
Tev liekas, ka zināma veida sarunas tev sagādā prieku un tādēļ tās tev ir derīgas. Turpretī ES zinu, ka tās tev kaitē.
Līdzīgi ir ar tavu ķermeni. Tu domā, ka skaists ķermenis ir dāvana, turpretī mazāk tīkams ir pienākums, ja pat ne nasta.
ES uzskatu tieši pretēji: skaists ķermenis ir vismaz pienākums, daudzos gadījumos pat nasta.
Turpretī ne tik skaists ir dāvana.
Kā ES to tā apgalvoju? Jo ES ik dienas redzu, cik daudzi cilvēki savu skaisto ķermeņu dēļ sapinas.
Skaistiem cilvēkiem daudz biežāk ir darīšana ar uzpūtību, aukstumu, ietiepību un egoismu nekā mazāk skaistiem vai pat riebīgiem.
It īpaši skaistas sievietes, bet arī izskatīgi vīrieši daudz biežāk ir pakļauti maldiem. Bieži vien viņus pamana viņu ķermeņu, nevis viņu dvēseles dēļ. Tas liek viņiem nīkuļot, viņus sarūgtina un padara cietus.
Pat ja viņu ķermenis būtu vēl skaistāks, viņu dvēsele paliek nepabarota un tādēļ novīst. Un kas notiek, kad viņi fiziski noveco? Kad sāk zust tas, ko viņi uzskatīja sev par vissvarīgāko? Tad bieži vien izmisums grauž viņu dvēseli.
Mazāk skaisti cilvēki iziet cauri šim procesam, kad viņiem vēl ir vairāk spēka un liela daļa mūža vēl priekšā. Tāpēc vecumā viņiem ir kapitāls, pie kura viņi var atgriezties. Domā par nāvi. Domā par sava ķermeņa iznīcību un esi laimīgs. Esi tik laimīgs, it kā tik tikko būtu izglābies no lielas nelaimes. Esi laimīgs, jo atkal vienreiz ir labi izgājis. Tas viss ir tikai malds. Tu nemirsti. Tu neesi ķermenis.

12. septembris
Tava patiesā daba ir ES Atklāsme, respektīvi, Dievišķības Atklāsme.
Un ir ego atklāsme, kuru pārdod par ES Atklāsmi.
Šī kļūdainā ES Atklāsme ir visu mutēs.
Un kāds ir rezultāts? Attiecības ir iznīcinātas. Ģimenes izirst.
Sabiedrība atrodas bezdibeņa malā.
Bet veikli darboņi sludina joprojām tā saukto ES Atklāsmi, jo viņi labi zina, ar ko var ietekmēt savus līdzcilvēkus: mudinot viņus uz slinkumu un izdabājot viņu tieksmei aizrauties ar visu, kas pievelk un ir pikants.
Sargājies no vienkāršiem atrisinājumiem. Sargājies it īpaši tad, ja tev par tiem arī daudz naudas jāizdod. Tie visi ir lēti, kaut arī maksā krietnu naudu!
Dzīvība nav lēta. Savu pašreizējo dzīvi tu esi nopelnījis ar daudzām jo daudzām dzimšanām un miršanām. Piedzimt par cilvēku ir ļoti grūti un jau tādēļ vien dzīvība ir sevišķi liels labums.
Neapstājies savā attīstībā ar to, ka tu izbēdz no pārbaudījumiem, kuri tev būtu palīdzīgi tālākā ceļā.
Nemeklē atrisinājumu bēgot, bet apsver, kas tev sevī jāmaina.
Vai tu patiešām gribi iegūt ES Atklāsmi? Tad jautā sev, vai tu par to esi gatavs kaut ko dot, respektīvi, cik. Un pārbaudi sevi, vai tu tiešām tik daudz dod, cik domā.
Ja tu uz to visu vari atbildēt ar vienu "jā", tad jautā sev, kas ir tas, ko tu dod.
Tās ir vislabākās atbildes uz jautājumu par patieso ES Atklāsmi.

13. septembris
Dzīvē viss mainās. Bēdām seko prieks, priekam bēdas.
Tādēļ priecājies, ja tev kaut kā dēļ ir jāpieliek pūles. Iegūtais prieks par padarīto būs liels.
Kas viegli dodas rokās, tas ātri beidzas. Ko tu ar pūlēm izcīni, tas tevi ilgi iepriecinās.
Spēja izturēt tādēļ ir izšķirīgais tikums, pie kura jāturas katram, kas meklē lielu prieku.
Laime no vienas puses ir Mana dāvana tev. No otras puses, tā vienmēr ir nopelnīta.
Kad tu nopūlies, tad pastāvīgi domā par to, ka pasaule ir pilnīgi taisnīga. Neviens nesaņem kaut ko, ja nav to sev nopelnījis - šinī vai kādā agrākā mūžā.
Universs ir par matēriju kļuvis taisnīgums. Tādēļ tas nevar būt citāds.