otrdiena, 2013. gada 22. oktobris

Dienas doma



15. oktobris
Tava veselība ir liels labums. Uzmani savu veselību. Tu pļauj, ko sēj. Vai tu pieliec pūles, lai dzīvotu kārtīgi? Vai tu pievērs uzmanību savai ēšanai? Vai tu atkārto Dieva vārdu (27.II)?
Tie visi ir izšķirīgi faktori, lai uzturētu un nostiprinātu tavu veselību.
Kā tā? Tāpēc, ka tie kopā rada mieru un harmoniju.
Šānti, iekšējais miers, ir dzīvības strāvu apvienojums tavā ķermenī. Tās gan plūst, kustas, bet dara to šāntī (mierā un harmonijā).
Šānti ir iņ un jaņ pilnīgais savienojums. Šānti ir spēks, kas visas slimības tur tālu no tevis vai arī ļauj tās ātri pārvarēt.
Šānti ir stāvoklis, kurā ķermenis, prāts un dvēsele ir saskaņā. Tādēļ šānti ir vislabākais garants stabilai veselībai. Jo ne jau baktērijas un vīrusi padara tevi slimu un medicīna veselu. Tas ir tavs prāts saistībā ar tavu iekšējo mieru vai attiecīgi nemieru, kas izraisa slimību vai labklājību. Tie ir tava likteņa, tavas veselības un labklājības rādītāji.
ŠĀNTI!


16. oktobris
Aktierim ir grūts liktenis. Bet cik daudzi grib būt aktieri! Un cik daudzi jau ir!
Teātra spēlēšana ir Kali jugas profesija. Aktieri šinī laikmetā var pa īstam ļaut vaļu savām jūtām. Viņi var izdzīvot savu juteklību, varbūt pat iztrakoties un par to vēl saņem samaksu un iegūst slavu.
Cik ideāla profesija!
Bet uzmanību! Pasaule nav tā iekārtota, ka jūs varat bezrūpīgi izdzīvot savas zemās vajadzības un turklāt varat kļūt laimīgi. Tas nekad neizdodas. Nekad nav izdevies un nekad neizdosies.
Tāpat ir arī šodien.
Cilvēki bez izvēles izdzīvo savas jūtas un tieksmes un cer uz laimi. Bet ko viņi dabū?
Neapmierinātību, depresiju un sarūgtinājumu - šī laika tipiskās slimības.
Nepārdodies par tik zemu cenu. Kāpēc tu, augstdzimušais, gribi spēlēt uz tik lētas skatuves?
Domā par to, ka visi cilvēki ir grāfi. Arī tu.
Nenolaidies tik zemu un nespēlē lētus farsus.
Tā vietā spēlē uz Manas skatuves. Pieņem Mani par režisoru. ES tev noņemšu tavu masku un tu būsi pārsteigts, kāda mirdzoša seja tev ir. Tu - grāfs uz Dieva skatuves.


17. oktobris    
Tu dzīvo ar minimālu jaudu.
Uz tevi var attiecināt joku par ziloni, kas uzskata sevi par peli - un arvien no jauna nonāk grūtībās, jo, lai gan viņš jūtas kā pele, taču realitāte viņam liek sajust, ka viņš ir zilonis.
Tu neesi pele. Tu neesi arī zilonis. Tu neesi vienkārši cilvēks. Tu esi gaisma, kas aptver visu, kas caurstrāvo visu Universu.
Tu esi visvarens, tu zini visu. Tu esi tīrā mīlestība.
Izbeidz sevi ierobežot.
Sāc tūlīt, šinī pašā brīdī, šo gaismu sevī meklēt - un atrast.
Nerimsties, kamēr neesi to atradis.
Visas grūtības pieņem ar pacietību, jo tās ir tādēļ, lai padarītu tevi stiprāku, lai tu varētu arvien vairāk panest un arvien vairāk nostabilizēties savā sākotnējā veidā.
Nebrīnies par daudzajiem brīnumiem, ko svētie un avatāri dara - un izbeidz ar tiem kā neizskaidrojamiem.
Tu pats esi vislielākais brīnums, jo tu tāpat šos brīnumus vari izdarīt.
Vienīgais brīnums šodien laikam ir tāds, ka tu to nedari.
Kāpēc īsti ne?
Sāc ar to, ka vairākreiz dienā un vislabāk skaļi saki: Es esmu Universa gaisma, es esmu visu zinātājs spēks, es esmu visu aptvērēja mīlestība.
Atkārto šos teikumus arvien un vienmēr no jauna un tu pamanīsi, ka tu sasniedz to, kur esi piederīgs: savu pirmsākumu, savu patieso Esību.


18. oktobris
Ap cilvēku ir daudzi pozitīvi spēki, kas viņam palīdz un viņu aizsargā. Bet viņam arī jācīnās pret daudziem ienaidniekiem. Pie ienaidniekiem ES pieskaitu arī viņa ilūzijas.
Neskaitāmi cilvēki ir zaudējuši visu savu mantu, savu laimi un veselību tikai tādēļ, ka bijuši savu ilūziju varā.
Tādēļ arvien no jauna pārbaudi, vai pareizi ir tas, ko tu domā.
Vai tas ir reālistiski? Vai tas palīdz un ir derīgi tikai tev vienam? Vai daudzi tev jāatstāj neievēroti, jāpieviļ, jāievaino, lai sasniegtu savu mērķi?
Jo vairāk tavas personīgās ieinteresētības ir tavas darbības priekšplānā, jo lielāka ir varbūtība, ka tu esi ilūzijas gūstā.
Dabūt cauri savas intereses pret citiem, bet it īpaši pret cilvēkiem, kuri ir no tevis atkarīgi, kuri tev uzticas, kuriem tu esi vajadzīgs, kuri ir vāji, vienmēr ir ceļš pašam pret sevi.
Nekad neej pa šādu ceļu, nekādā ziņā tas tevi neaizvedīs pie tā mērķa, ko tu sev esi sasapņojis.
Atsakies no savām ilūzijām. Ierobežo sevi un ar to iegūsti iekšējo spēku. Ļauj gaismai, kas tevi saista ar citiem cilvēkiem, kļūt par savu vadoni, un tu atradīsi visu to, ko pat vislielākās ilūzijas neuzdrīkstējās sapņot.


19. oktobris
Arvien no jauna ES apgalvoju, ka izšķirīgie jautājumi cilvēkiem ir: Kas es esmu? No kurienes es nāku? Kurp es eju?
Atbilde ir: cilvēks ir Dievs, kas ir ceļā uz to, lai uzzinātu, ka viņš ir Dievs.
Tas nozīmē: Tu nosaki savu likteni. Tu neesi lapa dzīves vējā. Tu esi savas dzīves radītājs.
Cilvēki nepieņem šīs atbildes. Tā ir visa problēma, tā ir šī laikmeta traģika.
Psiholoģija ir atklājusi zemapziņu un uz tās pamata izveidojusi daudzpusīgas ārstēšanas metodes.
Taču zemapziņu gandrīz vienmēr uzlūko vai nu par nevaldāmu enerģiju, vai par problēmu mītni, vai maģisku potenciālu.
Bet zemapziņa ir arī vieta, kur jūs sevī varat atrast dievišķo.
Zemapziņa nav tikai nesavaldāmā, neatšķirīgā vai pat slimīgā apkopojums, bet vieta, kur dievišķais savienojas ar psihisko un fizisko dzīvības spēku.
Delfu orākula slavenais "Pazīsti pats sevi" tādēļ nozīmē, ka tev jāatklāj Dievs sevī un jāiepazīst kā sava būtība.
Tikai tad tev kļūs tieši zināms, ka tu no savas zemapziņas nepārtraukti nosaki savu likteni.


20. oktobris
Daudzi šodien brīnās par to, kas agrāk bija parasts. Pat būt par starpnieku.
Gandrīz neviens šodien neļautu kādam kaut ko teikt sava partnera izvēlē. (Un kas gan gribētu kaut ko teikt sakarā ar daudzajiem partneriem, kas cilvēkiem šodien ir!).
Bet šis priekšstats atspoguļo tikai to, cik sliktās domās jūs esat par Dievu.
Vai tu domā, ES pieļautu, ka tu dabū sliktāku karmu, nekā tev pienākas? Nekādi
Tu vienmēr atradīsi savu partneri atbilstoši savai karmai - vienalga, kādi tikumi valdītu tanī laikā, kad tu esi uz Zemes.
ES radīju laiku. ES radīju tikumus, un ES radīju tevi.
Kas Mani varētu aizkavēt dot tev to, kas tev pienākas?