sestdiena, 2011. gada 27. augusts

Ammas 200.stunda

Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Kā ierasts, savienojies ar un stiprini savu Sirds Avotu un Sirds Hologrammu.
Vai darbošanās ar Ercenģeļa Miķeļa Zobenu tev kļūst arvien ierastāka?
Es turpināšu sniegt tev norādījumus un padomus, lai, strādājot ar Zobenu, tu justos pavisam komfortabli.
Sagatavo sevi, iegriežot čakras maksimālā ātrumā.
Formulē nodomu: nokļūt kādā valstī, kura atrodas zemas vibrācijas enerģijas ietekmē un atbrīvot to.
Nav nepieciešamības iedomāties kādu konkrētu valsti. Lai gan var arī tā, ja jūti īpašu saikni ar izvēlēto valsti/reģionu.
Ja, formulējot nodomu, tev padomā nebūs kāda konkrēta valsts, eņģeļi tevi aizvedīs uz turieni, kur tava palīdzība ir visvairāk nepieciešama.
Šī vieta vairākos aspektos būs saistībā tieši ar tevi: vibrācija, kas tai nepieciešama, tavas pagātnes vai nākotnes saiknes, tavas Dvēseles piesaistes, tavas sirds piesaistes un vēl daudz kas cits.
Tu vari saprast un apzināties, uz kurieni eņģeļi tevi ir aizveduši, bet tik pat labi vari arī neatpazīt šo vietu.
Izvelc Zobenu un darbojies ar to atbilstoši savām sajūtām, kā tas ir darāms.
Līdz nākamajai nodarbībai...
Saņemts caur Ketī ČepmenuCathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com