svētdiena, 2011. gada 21. augusts

Ammas 197.stunda

Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Kā ierasts, savienojies ar un stiprini savu Sirds Avotu un Sirds Hologrammu.
Pacel savas vibrācijas, iegriežot čakras cik ātri vien iespējams. Atceries, ka tu vienmēr vari aicināt palīgā savu Dvēseli un Pašu Es.
Apmēram pēc minūtes vai arī tad, kad jūti vajadzību, ļauj čakrām atkal griezties tādā ātrumā, kādā tās vēlas.
Izvelc savu zobenu. Turi to sev priekšā, vērstu uz augšu. Sajūti to. Sajūti zobena enerģiju.
Zobena enerģija saplūdīs ar tavu enerģiju.
Tagad tu esi gatavs iepazīties ar dažiem garīgajiem palīgiem. Tie ir Ercenģeļa Miķeļa saimes eņģeļi. Pavēro – viņi ir tepat apkārt.
Formulē nodomu strādāt kopā ar viņiem, lai atlaistu zemas vibrācijas enerģijas.
Nākošo nodarbību laikā tu iepazīsi dažus zobena pielietošanas paņēmienus.
Šodien formulē nodomu attīrīt no zemas vibrācijas enerģijām ēku, kurā strādā tavas valsts līderi. Iztēlojies šo ēku savā priekšā. Virzi zobena smailo galu enerģiju sabiezinājumā.
Zobena vibrācijas iztvaicinās sabiezinājumu līdzīgi kā tas notiek, kad karstu ogli ievieto ūdenī un tā rada tvaiku.
Virzi zobenu uz dažādām ēkas vietām līdz sajutīsi, ka darbs padarīts.
Līdz nākamajai nodarbībai...

Saņemts caur Ketī ČepmenuCathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com