sestdiena, 2011. gada 13. augusts

Ammas 193.stunda

Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
 
Kā ierasts, savienojies ar savu Sirds Avotu un Sirds Hologrammu.
 
Darbs, ko esi paveicis, lai atbrīvotu savu enerģijas lauku no upura apziņas, ir tevi atvēris tavam paša spēkam.
 
Tas rada tevī patīkamu uztraukumu ... un patīkamu uztraukumu visai planētai.
 
Darot šo darbu, raisītā enerģija palīdz to paveikt arī citiem cilvēkiem, vai arī palīdz kādam šo darbu uzsākt.
 
Ja tad, kad tev kas atgadās un tu jūti vai domā, ka atgadījumu ir izraisījis kāds ārējs spēks, tevī ir saglabājušās upura apziņas paliekas.
 
Tu esi visa radītājs! Tu esi radījis gadījumus savas dzīves laikā, lai no tiem gūtu pieredzi.
 
Jo vairāk tu pieņemsi šo patiesību, ka tu pats esi savas dzīves veidotājs, jo lielākas spējas tevī raisīsies, lai piekļūtu savam spēkam un lai varētu tikt vaļā no tā, ko tu vairs nevēlies radīt vai izraisīt.
 
Kad tu pieķer sevi vainojot kādu vai meklējot attaisnojumus tā vietā, lai pieņemtu notikušo, tevī atkal atgriežas upura apziņa. Vienkārši apstādini šīs domas, atgriezies savā Sirds Avotā un paziņo:
"Es esmu spēks un Dieva klātesība. Es esmu mīlestības iemiesojums. Es augstu vērtēju visu, ko esmu radījis un izraisījis, lai gūtu pieredzi. Pat, ja savā pašreizējā apziņas stāvoklī es nespēju saprast, kāpēc es to esmu radījis?"
 
Kā saka Ketija: "Izdari to kaut vai caur sakostiem zobiem!"
 
Mēģini, tomēr, sajust patiesu prieku par sevi kā radītāju. Jo vairāk tu tā darīsi, jo ātrāk tu atbrīvosies no tiem radījumiem, kuri tev vairs nav vajadzīgi.
 
Līdz nākamajai nodarbībai...

Saņemts caur Ketī ČepmenuCathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com