piektdiena, 2011. gada 19. augusts

Ammas 194.stunda

Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Kā ierasts, savienojies ar savu Sirds Avotu un Sirds Hologrammu.
Tā kā tu esi paveicis šo brīnišķīgo darbu, lai atbrīvotos no upura apziņas, ir īstais laiks atgriezties pie taviem pagātnes "ievainojumiem".
Palūdz tavu Pašu Es palīdzēt šajā vienkāršajā procesā.
Palūdz, lai tavs Pats Es atdzīvina tavā atmiņā kādu pagātnes notikumu, kuru dotajā brīdī tev visvairāk vajadzētu atlaist.
Iegriez visas čakras maksimālā ātrumā. Ja nepieciešam, palūdz talkā savu Dvēseli.
Šo pagātnes notikuma domformu, sajūtu vai tēlu pārklāj ar savu Sirds Avotu, to izplešot.
Stabili atrodoties Sirds Avotā, turpini griezt čakras.
Ikvienam personai šajā notikumā pasaki paldies par to lomu, ko viņi nospēlēja šajā, tevis tik brīnišķīgi iestudētajā scēnā.
Lūk, piemērs iedvesmai:
"(Personas vārds), es pateicos tev par brīnišķīgi paveikto darbu šajā manas dzīves scēnā. Tu perfekti nospēlēji savu lomu. Es zinu, ka tu patiesi esi Dieva Spēks un Klātesība. Tu esi Mīlestības Iemiesojums. Tas, ko tu paveici (vari nosaukt precīzi ko) nebija reāls. Tā bija tikai manis iestudēta un tevis spēlēta loma, lai es no tā visa iegūtu šo pieredzi."
Protams, tu vari teikt visu, ko vēlies.
Dziļi elpojot, atbrīvo šī notikuma enerģiju no sava Sirds Avota.
Līdz nākamajai nodarbībai...
Saņemts caur Ketī ČepmenuCathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com