trešdiena, 2011. gada 24. augusts

Ammas 199.stunda

Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.

Kā ierasts, savienojies ar un stiprini savu Sirds Avotu un Sirds Hologrammu.
Dažas dienas iepriekš es tevi iepazīstināju ar Ercenģeļa Miķeļa eņģeļiem, kur toreiz bija klāt, lai tev palīdzētu. Viņi var strādāt vai nu "aizkulisēs", bez tavs apzinātas viņu darba atzīšanas, vai arī tu vari ar viņiem strādāt apzināti. Tas paliek tavā paša ziņā. Bet jebkurā gadījumā viņi būs klāt un tev palīdzēs.

Sāc ar čakru iegriešanu maksimāli iespējamā ātrumā.
Formulē nodomu: izkliedēt enerģijas sablīvējumus tavā mājā.
Apstaigā visas istabas un telpas, ar zobena palīdzību attīrot visu enerģiju.
Vari to darīt fiziski vai arī to tikai iztēloties.

Līdz nākamajai nodarbībai...
Saņemts caur Ketī ČepmenuCathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com