trešdiena, 2011. gada 10. augusts

Ammas 192.stunda

Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Tu esi paveicis milzīgu darba apjomu, lai upura apziņu aizvāktu no savām čakrām. Ir vēl šis tas paveicams šajā jomā, taču to mēs darīsim vēlāk.
Šodien mēs pastrādāsim ar auru – enerģijas lauku, kas apņem tevi.
Kā ierasts, ieej savā Sirds Avotā. Ja nepieciešams, stiprini to. Tava Dvēsele vienmēr ir klātesoša un ar prieku gatava tev palīdzēt.
Ie-OM-mo savā Sirds Hologrammā.
Pieaicini savu Pašu Es.
Palūdz gaismu. Tieši tādas vibrācijas gaismu, kas nepieciešama, lai neitralizētu un aizvāktu upura apziņu no tavas auras pirmajiem 7 slāņiem.
Liela daļa no upura apziņas jau ir aizvākta iepriekš veiktā darba rezultātā. Šis process tikai aizvāc upura apziņas domformas, kas aizvien karājas tev apkārt kā ēnas bijušajam.
Tu vari izteikt šo lūgumu regulāri – piemēram, ik vakaru.
Šajā pasaulē ir pietiekoši daudz apkārt klīstošas upura apziņas. Kad tev gadās grūta diena, kad neesi savā Sirds Avotā, šī enerģija atkal atgriežas tevī.
Šī gaismas piesaukšanas tehnika, ko apguvi šodien, tev palīdzēs viegli un iedarbīgi uzturēt vibrācijas iespējami augstā līmenī.
Līdz nākamajai nodarbībai...

Saņemts caur Ketī ČepmenuCathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com