piektdiena, 2011. gada 19. augusts

Ammas 195.stunda

Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Kā ierasts, savienojies ar un stiprini savu Sirds Avotu un Sirds Hologrammu.
Ja es strādājis ar šo apmācības kursu regulāri, tu jau būsi sevī integrējis Sirds Avotu un būsi apguvis māku to stiprināt. Tavs Sirds Avots tagad ir daļa no tevis. Tu vienkārši vari padomāt "Sirds Avots", un tu tajā būsi.
Tev ir Sirds Hologramma, un tu zini, kā to dāvāt citiem. Iespējams arī, ka tu esi izvēlējies pakalpot citiem cilvēkiem un stiprināt viņu Sirds Hologrammas.
Un tu esi paveicis pirmā līmeņa, lai atbrīvotu savu enerģijas lauku no upura apziņas.
Tu esi paveicis lielu darbu, un man ir prieks par tavu neatlaidību.
Es arī pateicoties tev par to, ko esi paveicis visas planētas un ikviena, kas mīt uz tās, tajā un ap to, labā.
Tavs darbs, kas veltīts sevis dziedināšanai un sava spēka atgūšanai, ir atbalsojies cauri pasaulēm.
Vai esi gatavs tālākajam?
Ja jā, turpini lasīt. Mēs sāksim apgūt iemaņas, kas palīdzēs tev dziedināt citus cilvēkus un planētu, pielietojot varenu spēku, ko dēvē par Ercenģeļa Miķeļa Zobenu.
Daži no jums varbūt jau ir pielietojuši šo rīku. Tas ir pieminēts vienā no manām pirmajām stundām un ir atrodams tur, ko jūs dēvējat par "mājas lapu" vai "interneta vietne".
Tagad, kad esi sācis atgūt savu spēku un tavas vibrācijas ir paaugstinājušās, es parādīšu, kā var Ercenģeļa Miķeļa Zobenu pielietot efektīvi un iedarbīgi.
Šodien vienkārši palūdz Ercenģeli Miķeļi būt kopā ar tevi. Izdari to tagad.
Pastiep savu dominējošo roku un palūdz viņam iedot tev viņa zobenu.
Kad viņš izpildīs tavu lūgumu, zeltītas gaismas josta apjozīs tavus gurnus. Zeltīta zobena maksts karāsies tev pie sāna.
Josta un maksts būs pārklāta ar gaismas ornamentiem un dārgakmeņiem.
Katram no jums būs savādāki ornamenti un dārgakmeņi atbilstoši katra garīgajai lomai. Tev var uznākt vēlēšanās uzzīmēt šos ornamentus un krāsas – tās ir tik brīnišķas!
Zobens ir zilgansudrabotā krāsā. Kad tu sāksi ar Zobenu strādāt, to var apņemt arī citas krāsas. Lai kas un kā arī būtu, viss būs pilnīgā atbilstībā tavām vajadzībām.
Līdz nākamajai nodarbībai...
Saņemts caur Ketī ČepmenuCathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com