sestdiena, 2011. gada 28. maijs

Seema M. Dewan


Iedvesmojoša vēsts no Sai Babas 

1. Prasanti Nilajam ir Mans Debesu Miteklis un tajā uz mūžīgiem laikiem esmu atstājis Mana visaugstākā miera svētību, ko mani sekotāji vienmēr arī saņems...

2. Lai kādas būtu Mana sekotāja likstas vai raizes, tiklīdz tas noliek kāju uz Prasanti Nilajam zemes... tā vienā mirklī rod mierinājumu, jo es uzņemu visas viņa raizes... noslauku viņa asaras un ar atjaunotu spēku sūtu to pretim augstākiem apziņas līmeņiem.

3. Lai arī Mans ķermenis visā pilnībā tagad atpūšas, es tomēr atrodos absolūtā nomodā, klausoties un atbildot uz katru mana sekotāja vajadzību.

4. Ja ticat Manam Svētajam Miteklim un nākat pie manis, ticot, ka es te esmu, lai jūs sagaidītu, tad redzēsiet, kā izgaist jūsu bailes un Mana mīlestība sasniegs jūsu sirdi kā salda prieka vilnis.

5. Pat putekļi, kas skar tavas pēdas šajā Svētajā Miera Miteklī, varēs pastāstīt par Manu bezgalīgo Mīlestību pret tevi... lapu šalkoņa dziedās Manas līdzjūtības dziesmas... pat putni un dzīvnieki, kas apdzīvo Manu mājokli, atpazīs manu klātbūtni un modinās tevi no šaubām par to, ka esmu tevi atstājis vienu...

6. Viss paliks tāpat kā bijis. Es tev to apsolu...es piepildīšu katru savu sekotāju... Mana Dievišķā enerģija turpinās transformēt sirdi... tev ir tikai jātic, ka es izpildu savu uzdevumu un tev jāatdod un jāuztic Man savi centieni pacelties un paplašināties tīrībā un Dievišķajā mīlestībā.

7. Kad vien skanēs Dievu slavinošas dziesmas, es dejošu jūsu vidū... pazaudējot Sevi jūsu pūlī, un tu, savukārt, aizmirsīsi visas savas pasaulīgās raizes un iegrimsi Manī- Savā Apziņā.

8. Mani mīļie, nebaidieties...jūs esat mani un es vienmēr būšu jūsu... vienmēr esmu kopā ar jums un jūs vienmēr esat kopā ar mani... es vienmēr jūs pieskatu...nekas nepaliks nepabeigts, ja vien joprojām zināsit, ka es atrodos un esmu Manā Svētajā Miteklī.

9.Prasanti Nilajam ir Mans Debesu Miteklis...un es to uzbūvēju tieši priekš tevis...es te atpūtīšos uz laiku laikiem...mani sekotāji te nāk un iet, bet es te palieku vienmēr...es vienmēr tevi te gaidīšu...un katru reizi, kad tu nāksi, tev sevī ir jānes aizvien lielāks miers... vairāk mīlestības...vairāk spēka un stiprības, un vairāk Manas patiesības...

10. Es vienmēr dzīvošu savu sekotāju dēļ. Kaut arī esmu atstājis ķermeni, Es Pats Atmā atrodos katrā šī mājokļa atomā, ko esmu cēlis tev...

11. Do not weep…My devotees are everything to Me…I bless you that you shall gather your strength…you shall dive deep in the truth that I have revealed to you and you shall return with vigor and joy to My Holy Abode…I shall wait for you…for I love you more than My Self and one day you shall realize My love for you and release once and forever your fears of being alone…and without Me…   
11. Neraudi...mani sekotāji man ir viss. Es svētu tevi par to, ka esi stiprs...tev ir dziļi jāienirst tajā patiesībā, ko es tev esmu atklājis un tev ar sparu un prieku ir jāatgriežas Manā Svētajā Mājoklī... es tevi gaidīšu... jo mīlu tevi vairāk kā Pats Sevi, un kādu dienu tu apjautīsi manu mīlestību pret tevi un reiz par visām reizēm pārstāsi baidīties palikt viens... un bez Manis...

(Inspirational Message received by Seema M. Dewan)

 
His Love will transform us to be who we truly are...
Viņa Mīlestība pārveidos mūs par tiem, kas mēs patiesi esam...

  Love All, Serve All 

Tulkoja Māra Brante