otrdiena, 2011. gada 31. maijs

Ammas 177.stunda

Dear One,

I am Amma the Divine Mother and I am your mother.
Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
If you have not already done so, connect with your Soul Self, Bodysoul, encodement technicians and any personal angels and guides you wish.
Ja vēl to neesi izdarījis, tad tagad savienojies ar Pašu Es, savu Dvēseli, kodu tehniķiem un, ja vēlies, arī ar paša izvēlētu eņģeļiem vai pavadoņiem.
While in your Heart Source, spin your chakras. Ohm into your Heart Hologram while doing so. If you have trouble doing both, don't worry. Any new skill takes practice.
Esot Sirds Avotā, iegriez čakras. Kamēr čakras griežas, ie-OM-mo savā Sirds Hologrammā. Ja nesanāk, neraizējies. Jebkuru jaunu iemaņu apgūšanai nepieciešams treniņš.
Set your intention to remove from you victim consciousness from your solar plexus on as deep a level as possible.
Formulē nodomu aizvākt upura apziņu no saules pinuma visdziļāk iespējamiem līmeņiem.
Request the following:

1. I request ( or "please remove") all artificial encodements of victim consciousness originating from from formal education be removed.
2. Please repair all damaged and altered natural encodements holding in victim consciousness originating from from formal education.
3. Please fully activate, or create within me all encodements for the belief, "I am the infinite power and presence of God. I AM Love Incarnate."
Palūdz sekojošo:
1.       Es lūdzu, lai visi tie upura apziņu uzturošie mākslīgie kodi, kas radušies no valsts izglītības sistēmas, tiktu aizvākti.
2.       Lūdzu salabot visus tos upura apziņu uzturošos izmainītos vai bojātos dabīgos kodus, kas radušies no valsts izglītības sistēmas.
3.       Lūdzu pilnībā aktivizēt vai arī manī radīt kodus, kas uztur pārliecību "Es esmu Dieva bezgalīgais spēks un klātbūtne. Es esmu Mīlestības Iemiesojums.".
Until tomorrow...
Līdz nākamajai nodarbībai...
Received through:
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com