sestdiena, 2011. gada 28. maijs

Seema Dewan 28. aprīlī/2011


Iedvesmojošas rindas no Sai Babas


1. tu neesi mani zaudējis… es vienmēr esmu bijis ar tevi... esmu tagad... un uz visiem laikiem. Tu esi pazaudējis Atma Vishwas (pašapziņu). Atgriezies pie pārliecības un atjauno pašapziņu.

2. es esmu atstājis katrā visuma atomā patiesības vārdus. Šī patiesība mirdzēs, tās spožums aizsniegs katru tīru prātu un mīlošu sirdi.

3. tev ir ko darīt… tev jāelpo tādēļ, lai visām dzīvajām būtnēm būtu labi… es esmu atstājis šo ķermeni tikai tāpēc, lai paplašinātu un turpinātu Manu darbu. Līdz savai pēdējai elpai tev jābūt gatavam saņemt un tikt galā ar visu to, ko es sūtu tavā ceļā.

4. vienmēr atceries, katrā brīdī tu zini tieši tik daudz, cik es tev atsedzu un atklāju…pārējais nāk vēlāk… un tev ir jāpaļaujas uz mani un jābūt mierā ar to, kas tev tiek piedāvāts…

5. es esmu visu pateicis, nav palicis nekā nepateikta… es esmu tevi sasniedzis un vienmēr tā būs…tagad tev jāsavieno sava dzīve ar Manām mācībām.

6. vieds cilvēks saglabā mieru un klusē arī haosa vidū, un zina ne tikai kā uzvesties pašam, bet iedrošina arī citus. Vienmēr glabā mieru savā sirdī……. Tas dos tev drosmi izglābt tos, kuri ir panikā, bailēs un bēdās.

7.vispirms spēcini savu prātu. Neviens nespēj tevi darīt vāju. Nav tādu apstākļu, kas liktu tev būt niecīgam un vājam… tu esi tas, kas tu esi, jo pats esi sevi izveidojis… nav neviena ko vainot… esi stiprs un neietekmējies (nešūpojies)…

8. ja tu man piedāvāsi sevi pilnīgi un galīgi, tad jutīsi Manu klātbūtni un ik brīdi būsi manu brīnumu liecinieks. Bet, ja tevī ir kaut mazākās šaubas, tad viss tiks zaudēts baiļu plosīšanās arēnā… uzticies Manai gribai bez nosacījumiem, tas dos tev spēku likvidēt visas tevī vēl mājojošās vājuma atliekas.


9. vienmēr esi vienkāršs… labs… bez patmīlības un egoisma… tad tu sasniegsi mani… nevis stingrā rīcībā, bet vienkārši ar savu sirdi, ko esi atstājis atvērtu… manai Žēlastībai… noliec savu prātu pie Manām kājām un ieliec savu sirdi Manās rokās un es izdarīšu pārējo… vislabākais vēl tikai nāks, ja vien tu tagad sevī iedegsi šīs deviņas lampiņas…


(An Inspirational Message received by Seema Dewan April 28 11:14 a.m. US time)
 
Viņa Mīlestība mūs transformēs par tiem, kas patiesībā esam...
  Love All, Serve All 
Mīli visu, kalpo visam


Tulkoja Māra Brante