svētdiena, 2011. gada 22. maijs

Metatrons: par ūdeni

saņēmusi Lorija Nakamura

Ūdens starpdimensionalitātes sēkla atrodas cilvēka ķermenī. Informācijas uztvērējs, tas, kurš uzklausa visu, kas Visumam sakāms, ūdens veidolā atrodas jūsu šūnās. Šis ūdens savu starpdimensionālo īpašību dēļ, kas vieno to ar pārējiem Saprātiem citos Visumos, saņem to informāciju, kas nepieciešama cilvēka evolūcijai.
Tā sākas no ūdens, un tā sākas jūsu šūnās. Šūnas pamatā ir ūdens. Tam ir tiešā saikne vai drīzāk ūdens pats ir tiešā saikne ar Radītāju, ar Avotu. Ūdens šo informāciju uztver un Ūdens to noraida visam ķermenim. Īstenībā jūs jau zināt visu, kas jums ir jāzina, jo jūsu iekšienē ir Mikrokosms. Tāds ir skaidrojums frāzei „Cilvēkā ir Visums”. To pašu Ūdens dara arī Zemei.
Visa Zemei nepieciešamā informācija tiek nodota caur Ūdens molekulām un tādējādi izplatās pār visu pasauli. Tas ir vēstījums, ko vaļveidīgie spēj nolasīt no viļņu vibrācijām. Tajā ir informācija no pašiem pirmsākumiem. Tāds ir skaidrojums frāzei „Ūdens atmiņa”. Tas atceras aizvēsturiskos laikus, un šī atmiņa ir ierakstīta cilvēka ķermenī. Arī Kristāli ir radušies no Ūdens. To saistība ar Ūdeni ir dziļa. Ūdens Kristāli.
Ūdens uztver un noraida.
Kristāli uztver un noglabā.
Ja nebūtu ūdens, cilvēki nespētu uztvert nekādu informāciju, kas ir ārpus viņiem pārredzamā horizonta, virs redzamajām debesīm, viņpus zvaigznēm. Tātad, jo vairāk ūdens ir jūsu ķermeņos, jo vairāk informācijas jūs saņemat. Tas ir veids, kādā ar jums sarunājas Visums.
Visi Ūdeņi ir savstarpēji saistīti. Ūdens vienmēr ir saistīts ar starpdimensionālo Ūdeni. Ūdenim piemīt daudz nozīmīgu īpašību, un viena no tām ir nepārtraukta informācijas apmaiņa starp visiem Ūdeņiem, tai skaitā starpdimensionālo Ūdeni.
Tādā veidā jūs saņemat informāciju no citiem Visumiem, tādā veidā tā nonāk jūsu ķermeņos. Ķermenis jau zina, bet Prātam vēl jāatklāj. Iesaistiet atklāšanas procesā Sirdi. Tādā veidā mazuļi, vēl atrazdamies mātes klēpī, saņem zināšanas. Tā Visums ar viņiem sarunājas un informē tos. Tā Radītājs uzrunā Cilvēci un dod tai zināšanas. Tādēļ mazulis daudzējādā ziņā zina vairāk. Viņa ķermenītis ir zināšanu krātuve. Tādēļ viņš zina, kā augt. Tādēļ viņi visi to zina.
Caur Ūdeni.
Tādēļ Ūdenim jūsu ķermeņos ir jābūt tīram. Jo tīrāks tas būs, jo vairāk informācijas jūs caur to saņemsiet. Informācija ieplūst šūnās, kas caur ūdens molekulām komunicē ar visu ķermeni.

LŪGŠANA ŪDENIM
Es uztveru šo kā Dzīvības Ūdeni.
Es pasludinu to par Gaismas Ūdeni.
Kad es to uzņemu savā ķermenī,
Tas ļauj man izstarot gaismu.
Es uztveru šo kā Gaismas Ūdeni.
Es pasludinu to par Dieva Ūdeni.
ES ESMU Meistars it visā, kas ESMU.