piektdiena, 2011. gada 15. aprīlis

Violetā Liesma

SUDRABOTI VIOLETĀ LIESMA

SVL ir dievišķs darba rīks, lai pārvērstu zemākas enerģiju vibrācijas augstākās.
Violetā transformējošā Liesma oriģināli bija pieejama Zelta Atlantīdas laikā, bet vēlāk tā mums tika liegta. 20gs. laikā tā palēnām tika atjaunota cilvēces lietošanai.
1987.gadā Harmoniskās Konverģences laikā, 16., 17. augustā, ar Sen Žermēna palīdzību atkal tika atjaunota Violetās Liesmas darbība. Liesma ietver sevī krāsu gammu sākot no lavandas toņa līdz violetam un piesātināti tumši violetam.

1998.gadā Sudraba Žēlastības un Harmonijas Stars, Erceņģeļa Zadkiēla vadībā, kļuva pieejams cilvēcei un saplūda ar transformējošo VL. Veidojās transformējoša un žēlastības piepildīta SVL, kas pieņēmās savā spēkā.

Varam piesaukt Sen Žermēnu un Erceņģeli Zadkiēlu ieskaut katru mūsu domu vai situāciju šajā SVL un lūgt transformēt augstākās vibrācijās visu iesaistīto augstāķajam labumam. Viss, kas jādara ir jālūdz to apņemt mūs, un tas tiks darīts.


Daži Sudraboti Violetās Liesmas pielietojuma veidi

Piesauciet domās SVL.
Iedomājieties to, vizualizējiet, vai sajūtiet to

Lūdziet SVL izgaismot jūsu priekšā stāvošo ceļu visas dienas garumā, attīrīt to

Sūtiet to slimajiem

Lietojiet to, lai pārveidotu dusmas, bailes, visu negatīvo vai arī tikai aizdomas par sevi un citiem

Sūtiet to dziedēt attiecību disharmoniju

Sūtiet to uz vietām, kur notiek karš, grautiņi, nelaimes

Sūtiet to saviem ķermeņiem, uz fiziskajiem blokiem tajos

Sūtiet to tīrīt i-netu, telefona līnijas, sakarus, TV

Sūtiet to uz astrālajiem plāniem, lai atbrīvotu tur iestrēgušās dvēseles un notiktu to pāreja

SVL piesaukums

Dots no Erc.Zadkiēla. Piesaucot ik dienas, palīdz visneiedomājamākajos variantos. Sakot ES ESMU jūs apvienojiet savu zemāko es ar savu Augstāko Es, monādi un Avotu.

Jārunā balsī 3x

ES ESMU Sudraboti Violetā Liesma
ES ESMU Žēlsirdības Liesma
ES ESMU Prieka Liesma
ES ESMU Pārvēršanas Liesma
ES ESMU Sen Žermēns
ES ESMU Erceņģelis Zadkiēls

Pēc trešās atkārtošanas
Tas ir darīts.
Tā tam būt. Tā tam būt. Tā tam būt.


Sevis dziedināšana ar Violeto Liesmu

  1. lūdziet savam Augstākajam Es atļauju ienākt jūsu ķermenī VL. Vizualizējiet violetas uguns bumbu, ieplūstošu jūsu vainaga čakrā un piepildot visu ķermeni.
  2. aizvediet VL uz savu sirds čakru , tā sāk izplūst no sirds čakras, aptinas ap jums un ietin fizisko, emocionālo, mentālo un garīgo ķermeni
  3. lūdziet VL pārveidot visu, ko vēlaties mainīt vai izslēgt no savas dzīves. Varat uzskaitīt pēc kārtas vai arī teikt :”transmutē pilnīgi visu, kas stāv manā augšāmcelšanās ceļā visās dimensijās, visos līmeņos, visos laikos un vietās, pagātnē, tagadnē un nākotnē”.
  4. pārvērt negatīvo Dievišķajā Gaismā un piepildi savu ķermeni. Šajā ļoti svarīgajā un bieži izlaistajā solī, jūs piepildiet tukšos caurumus, ko atstāj pārveidotais negatīvais ar augstāku frekvenču enerģiju. Piemēram, variet lūgt pārveidot negatīvo kādās pozitīvās īpašībās- miers, harmonija, labklājība utt. vai arī piepildīt atbrīvoto vietu ar augstas frekvences krāsu, tādu kā, Kristus apziņas Zeltīto gaismu.


Attiecību dziedināšana

VL ļoti efektīvi darbojas attiecību sakārtošanā-biznesā, personīgajā dzīvē, pārpratumi, grūtības, utt. Metode ir līdzīga iepriekš aprakstītajai. Piebilde:- nekad nepārkāpt brīvās gribas likumu. Nevienam nav tiesību pilnībā pārvērst, iejaukties vai noņemt cita karmu vai neatrisinātās problēmas bez cilvēka paša piekrišanas. Mēs- cilvēki- mācamies un augam mūsu problēmās un grūtībās. Mēs nedrīkstam nevienam atņemt viņu mācību procesu, noņemot to, ko uzskatām par viņu problēmu.

Sagatavošanās
Vispirms veic savu dziedināšanu- kā iepriekš norādīts. Ieej meditācijā ar savu Augstāko Es. Ielūdz personu, ar kuru vēlies strādāt un viņa Augstāko Es, lai pievienotos meditācijai. Vizualizē šo cilvēku sēžot tev pretim, un viņu Augstākais Es stāv tam aiz muguras. Tavs Augstākais Es ir tev aiz muguras.

1. VL piesaukšana. Lūdz atļauju savam Augstākajam Es un viņa Augstākajam Es, lai jūsu ķermeņos ieplūst VL.
2. ietin VL sevī, viņos un ap visiem. Vizualizē VL apņemot un ietinot visus jūsu ķermeņus tā it kā sēdētu lielā liesmu lodē.
3. lūdz VL transmutēt visu negatīvo karmu, grūtības un problēmas starp jums, „tik cik to pieļauj Kosmosa likumi un tik daudz un tādā līmenī, cik ikviens to pats vēlas atbrīvot šajā reizē saskaņā ar viņu brīvo gribu, visās dimensijās, visos līmeņos, laiku laikos un vietās, pagātnē, tagadnē un nākotnē.”
4. pārvērt negatīvo Dievišķā gaismā un piepildi jūsu ķermeņus. Lūdziet visu to, ko tikko atbrīvojāt, pāvērst par kaut ko noderīgu. Es iesaku izvēlēties maigi rozā Beznosacījuma Mīlestības gaismu. Lūdz tai ienākt jūsu visu ķermeņos un apņemt jūs abus rozā gaismas bumbā, jo mīlestība, patiešām, spēj visu. Un dziedē visu.

Ar katru seansu aizvien vairāk negatīvā tiks atbrīvots, jo ikviens izjutīs notiekošā iedarbību apziņā vai zemapziņā. Jo biežāk lietosiet, jo dziedināšana paātrināsies un izpletīsies, līdzīgi kā ar sniega bumbas velšanu.


Violetās Liesmas piesaukums

Attīra planētās negatīvo, palīdz Zemei un mums augšāmcelšanās procesā. Ja katru reizi atbrīvojiet kaut mazumiņu sārņu, vienalga veiciet milzu kalpošanas darbu. Tāpat kā attiecību dziedināšanā, panākumi uzkrājas ar katru reizi.
To var piesaukt arī grupās.

Sagatavošanās. Sāciet ar VL personīgo dziedināšanu. Tad vizualizējiet sev priekšā Zemi kā telpā peldošu bumbu.
  1. piesauciet VL Zemei. Lūdziet VL ieiet dziļi Zemes kodolā un piepildīt visu planētu.
  2. ietiniet visu Zemes iekšpusi un ārpusi tā, lai iekļautu arī planētas Zeme emocionālo, mentālo un garīgos ķermeņus.
  3. lūdziet VL transmutēt visu planētas negatīvo, vienmēr sakot ”tik, cik to pieļauj Kosmosa likums un, ievērojot, visu iesaistīto brīvo gribu”.
  4. pārvērtiet negatīvo Dievišķajā Gaismā, piepildot ar to planētas iekšpusi un visu ap planētu Zeme.

ES ESMU Klātbūtne, lūdzu, aicini VL izpausties tagad uz Zemes. Piepildi visu planētu ar skaisto VL mieru un harmoniju, pārvērtībām un brīvību.
Izplet VL visos Zemes ķermeņos, ietver un iekļauj mentālo, emocionālo, garīgo ķermeni, peldini savā skaistajā, maigajā VL mūsu planētu.

VL, lūdz pārvērt visu negatīvo, lieko, bēdas, korupciju, egoismu, spēka pielietojumu, slimības, dusmas un bailes uz mūsu skaistās Zemes Mātes un visiem tās iedzīvotājiem, tik, cik to pieļauj Kosmosa likums un ievērojot katra brīvo gribu.

Mīļā VL, pārvērt to visu skaisti rozā Beznosacījuma Mīlestības gaismā un starā. Peldini tagad tajā planētu. Piepildi to pilnīgi un absolūti, apņem to. Lūdzu, pievieno rozā Beznosacījuma mīlestības gaismai arī gaiši zilo- miera un harmonijas gaismu. Turpini vēl pievienot bagātīgo smaragdzaļo pārpilnības un labklājības staru un tā dzīves prieku. Un tagad, lūdzu, aizzīmogo visu ar Kristus apziņas Zeltīto Gaismu.

Ļauj Zeltītajai gaismai sajaukties un saplūst ar rozā, gaiši zilo un zaļo, paceļot visu šo gaismu un staru īpašības augstākajā iespējamā Kristus apziņas līmenī. Saglabā un sargā šīs krāsas ap mums un ap Zemi. Saglabā un sargā mūsu lūgumu par Debesu īstenošanu uz Zemes, par mieru un labklājību, tagad un vienmēr.

Paldies, Dievam-Tēvam, Dievam- Mātei, mūsu Dievišķajam Avotam un Es Esmu Kas Es Esmu.
 Un, tā tas ir.
Pirmo reizi publicēts The Spirti Mountain Chronicle, Mt. Shasta, CA, 2008. gada vasaras izdevumā. Tukoja Māra Brante