sestdiena, 2011. gada 30. aprīlis

Vēstule no Debesīm #3460

Sniega klusums

16.maijs/2010

Dievs teica:

Relatīvajā pasaulē visam ir līdzsvars, pat manam teiktajam. Tas var būt tā vai citādi, bet vienalga eksistē līdzsvars. Es saku- pieņemiet to, nesaspringstiet, esiet labs pret sevi, cēlsirdīgs pret sevi, laipns pret sevi, bet es nedomāju izlutināšanu, es domāju- pielieciet kādas pūles, speriet dažus solīšus, izdariet kaut ko tajā virzienā, kurp vēlaties doties.

Es jums saku, tu un es, esam nedalāmi un tomēr tajā pašā laikā, es lūdzu tevi tuvināties Man, nākt pie manis, tiekties pēc Manis, dzirdēt Mani utt. No vienas puses, ir labi, ka Mēs esam Viens. No otras puses, ar to vien nepietiek, jo Mana vēlme ir, lai tu apzināti Mani pieredzētu. Mani ir jāiepazīst katram pašam. Citādi tās ir tikai baumas, pat ja tās ir baumas par Mani.

Visā plašajā pasaulē nav tāda cilvēka, kas nevarētu mani iepazīt tieši un pa tiešo. Jūs esat radīti, lai pazītu un zinātu Mani. Es neesmu paredzēts būt par atbalsi vārdiem. ES ESMU Vārds, mīļie. Tas ir labi, ka varat teikt Manu Vārdu un saukt mani. Vēl labāk, ja spējat sadzirdēt Manu tiešo atbildi. Jūs varat to saklausīt tikko sadzirdami. Atbilde nav jāsaņem skaļā balsī. Kluss čuksts no Manis ir pietiekoši.

Visi ir lasījuši par sniegu, dzirdējuši par to, redzējuši sniegu attēlos. Un, tomēr, jūs pa īstam nezināt, kas ir sniegs līdz to neieraugāt savām acīm, tam nepieskaraties, nepagaršojat, nespēlējaties ar to, netaisāt sniega pikas, nemetat tās, nestaigājat pa sniegu, un nesaklausāt sniega klusumu.

Jūs varat zināt pilnīgi visu par tuksnesi, kamieļiem, smilšu vētrām, un tomēr, kamēr neesat bijis tuksnesī, tajā dzīvojis, tikai tad pazīsiet tuksnesi ar visu sirdi. Kamēr neesat ieguvis pieredzi tuksnesī, jūs to nepazīstat. Jūs nevarat pazīt smiltis kamēr neesat ļāvuši tām birt cauri jūsu pirkstiem.

Okeāns, tieši tas pats. Jūs nepazīstat okeānu līdz brīdim, kad tajā peldaties, sajūtat to, kuģojat pa to, saplūstat ar to. Jūs varat tikai pats nogaršot okeāna ūdeni. Mīļie, ES ESMU Okeāns.

Tāpat, jūs nezināt, kas ir pistācijas rieksts, kamēr neesat ar pirkstiem attīrījis tā čaumalas, izņēmis riekstu un nogaršojis, izbaudījis un apēdis to.

Jūs visu mūžu varat ēst banānus, bet nezināt kā garšo tikko plūkts, svaigs un nogatavojies banāns.

Jūs nezināt, kas ir atlass līdz tam nepieskaraties.

Jūs varat zināt pilnīgi visu par planētām, bet, kamēr neesat planētai pieskāries ar savu vaigu, ko jūs par to varat zināt? Par Zemi varat uzzināt visu no enciklopēdijām. Jūs esat dzīvojuši uz Zemes visu savu dzīvi, bet, patiesībā, cik daudz jūs zināt par Zemes Māti līdz neesat sajutuši tās pulsu un sadzirdējuši tās sirds pukstus?

Nāciet Man tuvāk, mīļie, uzlieciet savu roku uz Manas sirds, un paši uzziniet, ka es esmu jūsu.