piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Sai Baba: Nedēļas dienas

NEDĒĻAS DIENAS
 
Monday - Wash DayBeloved Lord, help me wash away all my selfishness and vanity, so I may serve you with perfect humility and gratitude through the week ahead.
PIRMDIENA- Mazgāšanas diena
Mīļais Kungs, palīdzi man nomazgāt visu manu savtību, patmīlību, egoismu, iedomību un uzpūtību, tā lai varu tev kalpot visā pazemībā un pateicībā visu šo nedēļu.

OTRDIENA- Gludināšanas diena
Mīļais Svami, palīdzi man izlīdzināt visas aizspriedumu krunkas, ko esmu savācis daudzu gadu laikā tā, lai redzu citos skaisto.
Wednesday - Mending DayO Baba, help me mend and elevate my ways, so I will not set a bad example for others.
TREŠDIENA- Labošanas diena
Ai, Baba, palīdzi man izlabot un paaugstināt manas gaitas, lai es rādu citiem tikai labu piemēru.
Thursday - Cleaning Day
Sweet Baba, help me to dust out all the many faults I have been hiding in the secret corners of my heart. 
CETURTDIENA- Tīrīšanas diena
Mīļais Baba, palīdzi man aizslaucīt visus manus trūkumus, ko slēpju savas sirds slēptākajos stūros.
Friday - Shopping DayPlease Baba, give me the grace to shop wisely, so I may purchase eternal happiness for myself and all others in need of love.
PIEKTDIENA- Iepirkšanās diena
Lūdzu, Baba, dod man svētību viedi iepirkties, lai varu iegādāties mūžīgo laimi sev un visiem, kam vajadzīga mīlestība.
Saturday - Cooking Day
Help me my Lord, to brew a big kettle of love and serve it with the delicious sweet pie  of cheer, compassion and kindness.
SESTDIENA- Kulinārijas diena
Palīdzi man, mans Kungs, sagatavot lielu katlu mīlestības un pasniegt to ar brīnišķīgi saldu garastāvokli, līdzjūtību un laipnību.
Sunday - The Lord's DayMy dearest Baba, I have prepared my house for you.  Please come into my heart as my honoured guest so I may spend today and the rest of my days in your presence.  
SVĒTDIENA- Dieva diena
Mans mīļais Baba, es esmu sagatavojis tev savu māju. Lūdzu, ienāc manā sirdī kā mans goda viesis, lai varu šodienu un visas pārējās dienas pavadīt tavā klātbūtnē.
 
Om Sai Ram
OM SAI RAM
Tuesday - Ironing Day
Dear Swami, help me iron out all the wrinkles of prejudice I have collected through the years, so that I may see the beauty in others.