piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Violetās Liesmas piesaukums

Through the Beloved Presence of God, I AM, now blazing in my heart, I invoke ALL of the Legions of Light throughout infinity who are associated with the 5th-Dimensional frequencies of the Violet Flame.
Mīļā Dieva klātbūtnē, ES ESMU, kas kvēlo manā sirdī, es piesaucu VISUS Gaismas Pulkus no plašās bezgalības, kas pārstāv Violetās Liesmas piektās dimensijas frekvences.

On behalf of myself and ALL Humanity, I AM now blazing the 5th-Dimensional frequencies of the Violet Flame through every atomic and subatomic particle and wave of Life on Earth that is vibrating at a frequency less than the harmony and balance of God.
Manā un VISAS cilvēces vārdā, ES ESMU tagad kvēlo Violetās Liesmas piektās dimensijas frekvencēs katrs mans atoms un subatoma daļiņa un Dzīves vilnis uz Zemes, kas vibrē zemāk nekā Dieva harmonija un līdzsvars.


Beloved I AM, look into my life and the lives of ALL Humanity and see what yet remains to be balanced by us to any person, place, condition or thing we may have wronged at any time, in any way, for any reason.
Mīļais ES ESMU, pārskati manu dzīvi un VISAS cilvēces dzīves un saskati visu, kas vēl līdzsvarojams manās attiecībās ar citiem cilvēkiem, vietām, apstākļiem vai lietām, kurās esam kļūdījušies jebkurā laikā un veidā, lai kāds tam būtu iemesls.


Reach your great loving hands of Light into all of the positively qualified energy we have released throughout our Earthly sojourns, and draw forth a thousand times as much perfection as we have ever done wrong.
Sniedz tavas varenās mīlošās Gaismas rokas visām pozitīvi noskaņotajām enerģijām, ko esam atbrīvojuši mūsu uzturēšanās laikā uz Zemes, un priekšplānā izvirzi tūkstošreiz vairāk pilnību nekā mūsu veikto aplamību.

Fashion from this substance of perfection a Gift of Love, whatever is necessary to balance every debt we have created which still remains unpaid to any part of Life.  
Veido no šīs pilnības substances Mīlestības Dāvanu, un līdzsvaro visu nepieciešamo- katru mūsu parādu, kas vēl nav nomaksāts jebkurā Dzīves jomā.

Beloved I AM, I ask you to forgive every person, place, condition or thing which may have wronged us in any way, and balance all debts owed to us by Life everywhere.
Mīļais ES ESMU, es lūdzu tevi piedot katram cilvēkam, vietai, apstākļiem vai lietai, kas jebkādā veidā darījuši pāri mums un līdzsvaro visus mūsu Dzīves parādus.


I accept this done through the Power of God I AM.   And so it is.
Es pieņemu teikto par īstenotu ar Radītāja ES ESMU Spēku.

Un tā tas ir.
Sacīts- darīts.