piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Lielās Kosmiskās Gaismas Invokācija (Piesaukums)



Varenā ES ESMU Klātbūtne, manas dvēseles Gaisma!
No visiem iespējamiem Avotiem- Kosmiskās Apgaismības Gaisma, Kosmiskās Uzvaras Gaisma un Mīlestība- pārklāj Zemi; tāpat arī tūkstoš sauļu Gaisma, kas caurstrāvo Zemes atmosfēru un piepilda visus Tās cilvēkus un Tās daudzās valstības.


Radītāja Lielā Kosmiskā Gaisma pārveido visu negatīvo, viltu un karmu.
Šīs Lielās Kosmiskās Gaismas iedarbībā Zelta Apgaismības laikmets, mīlestība, miers, brālība, labklājība un uzplaukums tagad tiek radīts visiem uz mūsu mīļās planētas.


Varenā ES ESMU Klātbūtnes, visas cilvēces Varenā ES ESMU Klātbūtnes vārdā, visu Zemes valstību, Tēva/Mātes Gaismas, Lielās Baltās Brālības Gara vārdā,
es piesaucu:


Kā Dieva Dēls/Meita, „ES ESMU” vārdā uz Zemes, un ES ESMU- šobrīd piesaucu tūkstoš sauļu Gaismas darbību, kas ļauj mīļoto planētu Zeme šeit un tagad transformēt par „Mirdzošu Zvaigzni”, kas ir tās liktenis;
 un pacelt cilvēci Dievišķajā Pilnībā un Gaismas sfēru mūžīgajā Brīvībā.
Es lūdzu to Gaismu, kas nepieciešama Dieva Valstības īstenošanai uz Zemes, tāpat kā tas ir Debesīs, pilnībā izpausties tagad.

Un tā tas ir,
mīļais ES ESMU.
Sacīts- darīts