piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Piesaukums- Es līdzradu Jauno Zemi

I AM COCREATING THE NEW EARTH
ES LĪDZRADU JAUNO ZEMI

Through the Divinity pulsating in my heart, I consecrate my life now to the reestablishment of my Covenant with God. I clearly know and understand with my new level of Divine Consciousness, that whatever I AM thinking, feeling, saying, or doing I AM empowering, cocreating, and magnetizing into my life.
Caur Dievišķajiem manas sirds pukstiem, es veltu manu dzīves laiku Vienotībai ar Dievu. Savā jaunajā Dievišķās Apziņas līmeni, es skaidri zinu un saprotu, ka viss ko domāju, jūtu ,saku vai daru, visu to Es spēcinu, piedalos tā radīšanā un piesaistu savā dzīvē.

From this moment forth, I dedicate my thoughts, words, actions, and feelings to empowering and cocreating the patterns of perfection for the New Earth. I begin with me, but I know that simultaneously I AM a surrogate serving on behalf of ALL Humanity, for we are all One. As I AM lifted up, all life is lifted up with me.
Sākot no šī brīža, es atdodu, spēcinu un radu savas domas, vārdus, rīcību un jūtas Jaunās Zemes pilnības radīšanai. Es sāku ar sevi, bet zinu, ka vienlaicīgi Es esmu Visas Cilvēces pārstāvis un kalpoju tās vārdā, jo mēs visi esam Viens. Kad augstāk paceļos es, tad ar mani kopā paceļas visa dzīve.

I invoke the entire Company of Heaven to come forth now. Blessed Ones, please assist me in this holy endeavor, and empower these activities of Light a thousand times a thousandfold.
Es lūdzu visus Debesu Spēkus. Visi Svētītie, lūdzu, palīdziet man šajā svētajā darbā un spēciniet Gaismas darbību tūkstoškārtīgi.

Beloved Father-Mother God, I AM my I AM Presence, and I AM enveloped in the invincible protection of God’s Light and Divine Love as I sojourn through my Earthly experiences.
Mīļais Dievs Tēvs-Māte, ES ESMU mana ES ESMU Klātbūtne, un es esmu ietīts Dieva Gaismas un Dievišķās Mīlestības nepārspējamajā aizsardzībā ejot cauri manai Zemes dzīvei.

I AM manifesting perfection in my physical, etheric, mental, and emotional bodies.
Es esmu perfekts manā fiziskajā, ēteriskajā, mentālajā un emocionālajā ķermeņos.
I AM cocreating loving relationships in my life.
Es līdz-radu manā dzīvē mīlošas attiecības.


I AM fulfilling my Divine Purpose and reason for being, and I AM financially and creatively rewarded in my job.
Es piepildu manu Dievišķo Mērķi un savas esības iemeslu, un es esmu finansiāli un radoši atalgots savā darbā.

I AM an example of Divine Family Life, including my place in the family of Humanity.
Es esmu Dievišķās Ģimenes Dzīves paraugs, ieskaitot manu vietu cilvēces ģimenē.

I AM fulfilling my Divine Potential as a son or daughter, a wife or husband, a mother or father, a grandmother or grandfather, a woman or man, as a friend, a relative, a coworker, a steward of the Earth, a teacher, a way shower, a Lightworker, and a cocreator of the New Earth.
Es piepildu manu Dievišķo Potenciālu kā dēls vai meita, sieva vai vīrs, māte vai tēvs, vecāmāte vai vecaistēvs, sieviete vai vīrietis, kā draugs, radinieks, kolēģis, Zemes līdzgaitnieks, skolotājs, ceļa rādītājs, Gaismasdarbinieks, un Jaunās Zemes līdzradītājs.

I AM a living example of  Divine Love, Trust, Integrity, Honesty, Tolerance, Acceptance, and Reverence for ALL Life.
Es esmu Dievišķās Mīlestības, Ticības, Saplūsmes, Godīguma, Iejūtības, Pieņemšanas un Pakļaušanās VISAI Dzīvei dzīvojošs piemērs.

I AM able to listen, understand, and communicate openly and honestly with every evolving soul.
Es spēju klausīties, saprast un kontaktēties ar katru dvēseli atvērti un godīgi.

I AM effortlessly Ascending into the Divine Heart and Mind of God with every Holy Breath I take.
Es viegli Augšāmceļos un tuvinos Dievišķajai Sirdij un Dieva Prātam ar katru manu Svētās Elpas vilcienu.

Within the Causal Body of God, I AM tapping into the Divine Guidance and the viable solutions that will assist me in fulfilling my Divine Plan and my purpose and reason for being.
Dieva Kauzālajā Ķermenī mani apņem Dievišķā Vadība un dzīvotspējīgi risinājumi, kas palīdzēs piepildīt manu Dievišķo Plānu un manas esamības mērķi un iemeslu.

I AM open to the Divine Guidance of my I AM Presence and the Legions of Light in the Realms of Truth. I easily communicate with these Beings of Light through open heart and mind telepathic communication.
Es esmu atvērts manas ES ESMU Klātbūtnes Dievišķajai Vadībai un Patiesības Realitāšu Gaismas pulkiem. Ar atvērtu sirdi un prāta telepātisko kontaktu palīdzību Es viegli kontaktējos ar šīm Gaismas Būtnēm.

I AM One with ALL Life, and I communicate openly with the Angelic and Elemental Kingdoms as well.
Es esmu Viens ar VISU Dzīvi, un es atvērti kontaktējos arī ar eņģeļu un elementāļu valstībām.

I AM daily and hourly fulfilling the Immaculate Concept of my Divine Plan
and the Divine Plan for Beloved Mother Earth.
Es katru dienu un stundu piepildu manu nevainojamo Dievišķo Plānu un mīļās Zemes Mātes Dievišķo Plānu.



SEALING AFFIRMATION
Afirmācijas aizzīmogošana/apstiprinājums


I now invoke the full-gathered momentum of the Violet Flame to transmute every thought, word, action, or feeling I have ever expressed in any time frame or dimension, both known and unknown, that would in any way interfere with or prevent these patterns of perfection for the New Earth from manifesting tangibly in the world of form.
Es piesaucu Violetās Liesmas pilnu uzkrājumu pārvērst katru domu, vārdu, darbību vai sajūtu, ko esmu izteicis jebkad jebkuros laikos vai dimensijās, zināmās un nezināmās, kas varētu jel kādā veidā ietekmēt vai aizkavēt Jaunās Zemes perfektuma izpausmi no izpaušanās taustāmā formu pasaulē.

I AM the Immaculate Concept of these patterns of perfection NOW made manifest and sustained by Holy Grace.
Es esmu perfektais šķīstais pilnības paraugs radīts izpausties TAGAD un stiprināts ar Svēto Žēlastību.

I AM the Immaculate Concept of these patterns of perfection NOW made manifest and sustained by Holy Grace.
Es esmu perfektais šķīstais pilnības paraugs radīts izpausties TAGAD un stiprināts ar Svēto Žēlastību.

I AM the Immaculate Concept of these patterns of perfection NOW made manifest and sustained by Holy Grace.
Es esmu perfektais šķīstais pilnības paraugs radīts izpausties TAGAD un stiprināts ar Svēto Žēlastību.


I accept that these patterns for the New Earth are victoriously manifesting even as I speak.
Es zinu, ka Jaunās Zemes uzvarošās izpausmes īstenojas arī tagad- manas lūgšanas laikā.

In God’s most Holy Name, I AM. And so it is!
Dieva Svētajā Vārdā, ES ESMU. Un tā tas ir!
Sacīts- darīts