trešdiena, 2012. gada 31. oktobris

Vibrācijas rada iespējas radīšanai


Vibrācijas rada iespējas radīšanai
Natālija Koteļņikova
 
09.09.12. es saņēmu vēstuli no Sankt-Pēterburgas no Ņinas Terehovas. Viņa profesionāli nolasa vibrāciju plānu Deivida Hokinsa* vienībās jau vairākus gadus. Sākumā šīs vienības bija desmitu, pēc tam simtu robežās, tagad jau tās nolasās desmitos tūkstošos.
“... Dažas jaunas lietas ir atzīmētas smalkajā plānā...
Augusta vidū kaut kas notika, un smalkajā plānā notika pilnīga realitāšu atdalīšanās... Mēs redzam to pēc vibrācijām – valdību galvām ir tikai 10 000-12 000. Tad, kad Gaismas nesējiem viss ir kārtībā! Skaitļi ir tie paši, kas agrāk, un pat augstāki. Jums (Natālija un Sergejs) 58 – 59 000 ir tagad.
Ir notikusi smalkajā plānā daudzu slāņu atdalīšanās.
Mani palūdza paskatīties aizgājuša cilvēka vibrācijas...
Izrādījās, ka visiem aizgājušiem ir aiz 60 000. Bet visiem dzīvajiem – līdz 60!
Iespējams, ka 60 000 – tā ir robeža. Un daudzi, kam vibrācijas ir tuvu pie 60, jau stāv pie kaut kā robežas...
PIE KĀ? Pagaidām nesaprotu...”
Ņina un Sergejs...
***
Atcerēsimies Barbaru Marsiniaku, viņas grāmatu “Spēka ceļš[1]”. 2007. gadā viņa rakstīja:
“Debesu struktūras, asociētas ar galaktisko centru, veic spēcīgas enerģijas pārraides, kura ietekmē visus zemes procesus, un šīs ļoti augstā sprieguma enerģijas turpina ielauzties mūsu realitātē un visu paātrināt tajā.
Periodiski esamībā, kuru jūs uztverat kā laiku un telpu, rodas nepieciešamība radīt iespējas attīrīšanai no noteiktiem netīrumiem. Jūs varbūt padomājāt par materiālajiem netīrumiem; taču mēs ar to domājam enerģētiskos netīrumus, un tieši – zemāko vibrāciju frekvences, vibrāciju, kuras sakrājušās kā maldīgas dzīves programmas – kā jūsu ārējā pasaulē, tā arī iekšējā vidē.
Izdziedināšana pa laika ķēdītēm nepieciešama, lai nomestu no sevis masīvu nobloķētas psihiskās un emocionālās enerģijas uzkrājumu, kas saglabājas DNS struktūrā.
Transformācijas pirmās fāzes gaitā, no 1987. līdz 1996. gadam, līmenis kosmiskajai enerģijai, kas iedarbojas uz jūsu planētu, gada laikā paātrinās desmit reizes (attiecībā pret iepriekšējo gadu), pakāpeniski radot mierīgu impulsu un nemanāmi izmainot katra dzīvi.
Paātrinājuma otrās fāzes gaitā, no 1997. līdz 2006. gadam, enerģija ik gadu pieaug simts reizes, ar vēl lielāku intensitāti pastiprinot jebkādu pārdzīvojumu.
Sākot ar 2007. gadu, jauns fundamentāls intensitātes lēciens iedarbina trešo un noslēdzošo fāzi. Piecu atlikušo gadu laikā enerģija paātrinās ik gadu simts tūkstoš reizes, izvedot katru uz viņa orbītu.”
Nu, par simts tūkstoš reizēm, to viņa ir pārspīlējusi, taču kopumā process paātrinās.
***
09.09.12.
Es vērsos pie Debesu Tēva pēc padoma.
Kas tagad notiek ar vibrācijām uz planētas?
Pie kā ir nonākusi realitāte un kā mums saprast notiekošo? Kāpēc es esmu tik nomierināta un man liekas, ka vienkārši gaidu citus cilvēkus?
Pa ko liecina šie skaitļi?
 
Mana meita. Viss ir labi, un tev nav vērts uztraukties un gaidīt kaut ko pārdabisku. Viss notiks savā laikā un labvēlīgi cilvēkiem. Nebūs nekā nepatīkama un neieplānota.
Vai skaitļi ir pareizi? Iznāk, ka mēs esam pienākuši pie astrālās pasaules augšējās robežas un pēc dažām dienām vai nedēļām mēs būsim jau piektajā dimensijā?
Nē, protams, nebūsiet pagaidām. Vajag sagaidīt planētu un citus cilvēkus. Vairākums cilvēku pagaidām nav gatavi pieņemt Zemes vibrāciju plānu, un Zeme gaida viņus. Un gaidīs, kamēr nesagaidīs. Bet jūs varat iet prom no planētas, sākot ar gadsimta vidu (?).
Vai nav pārāk ilgi jāgaida, mēs nesagaidīsim – nomirsim. Mums nav lemts nodzīvot līdz 50-jiem gadiem!
Tu ne tā saprati. Tu saprati, ka tu aizej piecdesmitajos gados, bet tu aiziesi divdesmito vidū. Bet lielākā daļa cilvēku sāks viļņiem velties pie 50-jiem gadiem.
Kāpēc mēs paliekam? Es saprotu, ka ir darbs, bet, ja ir vēlēšanās aiziet?
Tu esi kalpošanā, mana dārgā, un pagaidām pakalpo Tēvzemei (planētai).
Ko jūs varat teikt sakarā ar vibrācijām?
Mēs neskaitām tik dedzīgi kā jūs, un mūsu aprēķini ir pavisam citādi, mums ir svarīgi, lai jūsu APZIŅA paceltos kopā ar vibrācijām. Ja apziņa paliks iepriekšējā līmenī, tad arī augšupcelšanās nebūs. Kurp var augšupcelties cilvēks, aprobežots un neattīstīts? Uz tumšo realitāti?
Kāda gan tumšā realitāte ar tādām vibrācijām?
Astrālajā plānā ir savi vibrāciju līmeņi, un šie skaitļi tieši atbilst pašam apakšējam plānam astrālajā projekcijā. Tā kā nesteidzies, sakrāj tīrību un augšupcelies augstāk, ne tik zemu.
Tas ir, mēs tomēr esam pienākuši pie astrāla robežas?
Jā, mana dārgā, un Mēs arī ar nepacietību gaidām, kas un kā jums šoreiz iznāks. Vairāk pagaidām nerunāsim par šo tēmu, lai nebūtu nepamatoti. Mēs vērojam kopā ar jums, un visa pasaule gaida kopā ar jums.
***
Bet šo vēstuli es saņēmu 24.augustā no Jeļenas Aleksejevas (Ekvadora).
Visiem, visiem, visiem!
23-jā augustā vibrācijas visiem cilvēkiem bez izņēmuma krasi nokritās. Bet vīrusu vibrācijas pieauga. Kam interesē, varu minēt skaitļus.
Taču labāk – par lietu. Dalos ar jums piecu minūšu meditācijā, pēc kuras vibrācijas krasi paaugstinās. Es veicu eksperimentus šeit Vilkabambā (Ekvadorā) ar dažādiem cilvēkiem. Šo dažu minūšu laikā, kad viņi veica šo saskaņošanos, – vibrācijas cēlās kā ar liftu. Cilvēki sāka smieties, lēkāt, gandrīz vai lidot, jūtot vieglumu un prieku. Vajag veikt šo mazo praksi katru dienu, lai paliktu labā veselībā.
Veic sēžot vai stāvot. Un tā, aizveriet acis un atkārtojiet vārdus (var atkārtot vairākas reizes katru teikumu).
..Es savienojos ar Debesīm un Zemi (ieelpojiet pie tā Gaismu savā sirdī).
..Man ir kristāli zem kājām un virs galvas.
..Es esmu brīva / brīvs no zemām vibrācijām un domām, traucējošām manai evolūcijai.
..Es Esmu Vienotība (pie šiem vārdiem visi jūsu Augstākie Es apvienojas).
..Es ieelpoju miera un prieka, harmonijas un spēka, veselības un labklājības, Mīlestības un vieduma Dievišķo Gaismu.
..Es ļauju šai Gaismas paplašināties.
..Es savienoju savu Gaismu ar Vienoto Gaismu!!! (Un viss!!!)
Smieklus un Gaismu, Mieru un Prieku visiem!!!
***
Mēs satikāmies ar Ņinu un Sergeju 17. oktobrī, viņi bija caurbraucot Jekaterinburgā, un Ņina teica, ka viņi un mēs esam “pārvēlušies” pāri 60 000 vienībām.
18.10.12.
Tēvs, ja tā ir astrālā plāna apakšējā robeža, tad kāpēc gan mēs neredzam astrālu?
Visa viela vienmērīgi izplešas. Jūsu sajūtu orgāni nav piemēroti, lai redzētu astrālo pasauli. Jūs varat to tikai sajust, just ar sirds centru vai citiem centriem.
Taču arī tas pagaidām nenotiek...
Tu diezgan skaidri sajūti pasauli, kad noskaņojies. Tu nenoskaņojies.
Es nolēmu paskatīties uz to vietu, kur mēs tagad dzīvojam, astrālā. Es ieraudzīju savu lielo mirdzošo auru, pēc tam es iegāju savā astrālajā aspektā (tur es esmu garīguma skolotājs, ļoti simpātisks un augsts garā un augumā). Esmu tērpts paltrakā, kas stiepjas “līdz grīdai” un aizsedz kājas. Domāju, kāpēc tāds garš apģērbs? Bet es taču neizmantoju kājas, tik tikko skaru virsmas lejā.
Viņa tēls ir vienkāršs un maigs. Viņa domas (salīdzinājumā ar manām) ir ļoti augstas un tīras. Domāju, kāpēc viņa domas, tā taču esmu es!?
Tēvs, ar ko gan es esmu aizņemts? It kā nav nekādas ārējas darbības...
Tu uztver tagad zināšanas no pasaules zināšanu krājumiem, tu esi kanāls.
Tātad arī tur es esmu kanāls?
Tu esi kanāla un skolotāju radīts. Ne velti tu arī šeit mierīgi sarunājies ar Mani. Tev ir atbilstoša uzbūve – visi ķermeņi izstiepti kā pa stīgu starā.
Bet kādas vēl ir uzbūves un misijas? Citiem cilvēkiem?
Tas ir atkarīgs no smalko ķermeņu uzbūves. Ir paplašinošies uz augšu vēdeklī ķermeņi. Viņi ir piemēroti kļūt par savvaļniekiem citās vietās, uz tālajām planētām. Ir it kā koku stumbri, drukni un negludi. Tie ir tās vietas masa un enerģija, uz kuru atnāk. Maigi un smalki putniņi spēj ieaudzināt mīlestību un kļūt par mīlestību. Ir masīvi ķermeņi, milzīgi, kuri vada cilvēkus, manipulē ar viņiem, un kuriem ir vara uz Zemes. Mēs vienādi mīlam visus, visi ir vajadzīgi un svarīgi.
Tu esi kanāls, un tev jāsargā sevi citu vārdā. Vienmēr atceries, kas tu esi. Tu esi mīlēta, starp citu, tāpat kā katrs cilvēks uz Zemes.
Vakar tu saņēmi jaunus uzdevumus, pavisam jaunus... Viss iznāks virspusē ar laiku, tāpat kā Kristus-apziņas savienība. Vienkārši gaidi, un tu uztversi informāciju kā vienmēr.
Man liekas, ka grūti iedomāties kaut ko jaunu, tomēr zinu, ka visumam ir neizsmeļama fantāzija.
Pastāsti, kā planēta pieaudzē vibrācijas un kas saistībā ar to būs?
Nesteidzies... Viss būs... Skaties.
Skatos no sava augstākā aspekta un vienlaicīgi esmu klātesoša “apakšā”. Mans ēteriskais ķermenis un citu cilvēku ēteriskie ķermeņi uz Zemes, līdzīgi tulpēm, atveras, iekšā ir cilvēks, it kā īkstīte, ugunīgā olā, kas sākas no galvas un beidzas zem kājām...
Atkal atveras kā tulpe iekšējā ugunīgā ola, es izpeldu no tās augšup. Pie tam es paplašinos un augu. Lūk, es jau esmu lielā astrālā ķermenī, un ola ir palikusi man zem ceļiem. Es viļņojos, it kā es sastāvu no gaisa, kurš mirdz. Viss vēl ir svārstīgs, un es esmu līdzīga ziepju burbulim. “Es” sajūta iekšā un ārā vienlaicīgi. Es varu visu just ķermeņa iekšienē kā “es” un skatīties uz sevi no ārpuses. Es pārklāju sevi ar mirdzošu plēvi-plīvuru (atceros, ka ir tādas “galējās” būtnes – elementāļi, kuri veido ķermeņa robežu. Lūk, redzams, es “viņam” radu auras un ķermeņa apvalku.
Plīvura iekšienē it kļuvis mierīgāk, sajūta ir stabilizējusies. Apziņa ir aizmigusi un ieslēgta “kūniņā” un skaidra no ārpuses. Pāreju uz ārējo apziņu, kamēr “tas” guļ. Es mīlu savu iekšējo “es”, noturu to uz vajadzīgā kustības un apziņas viļņa. Drīz viņš “izšķilsies” kā cālis no olas, un es viņu sagaidīšu un rūpēšos par viņu. Mums būs diezgan noturīga saikne savā starpā, viņa galva priekš manis it atvērta it kā strūklaka vai buķete (kūlis). Es varu dzirdēt viņa domas un palikt ar viņu tuvā kontaktā. Mana dzīve plūst neatkarīgi no apakšējā aspekta, un apakšējais aspekts nav atkarīgs no manis. Taču mūsu mīlestība palīdz mums palikt centrētiem un skaidriem. Mēs rūpēsimies viens par otru...
Pag, bet kā viņš rūpējas par mani? Es jūtu, ka viņš ciena mani un apspriežas ar mani. Man ir svarīgi, lai viņš zinātu un mīlētu mani, tā mēs sastādām veselumu... Tās taču ir manas saknes – apakšā, arvien zemāk un zemāk. Man ir svarīgi, lai viņas būtu mīlestībā un priekā. Tas dod man iespēju atiet no planētas uz visiem laikiem. Ieiet pasaulē, par kuru es esmu daudz saklausījies kā par laimīgu un brīnišķīgu laiku bez robežām, laiku VIENMĒR ... Es jau zinu par šo stāvokli, es tagad tajā ieeju...
Viss apakšējais ir it kā aizvēries, palicis pagātnē. Es vēl ne gluži esmu gatavs šai dzīvei, bet zinu, ka tā būs man it kā uguntiņa naktī, vilinās un virzīs mani uz priekšu attīstībā. Vēl man vajag kalpot, atdot, lai kļūtu par to, kas AIZIET... Es atbildu par tiem, ko atstāju. Man vajag ievest pasaulē pilnīgu kārtību, lai arī bez manis visiem būtu labi. Es vēl neesmu gatavs, ne viss vēl ir izdarīts, mans apakšējais trīsdimensiju aspekts vēl ir pelēcīgā dūmakā, božas no tās dzīves aukstuma, nekādi nevar piemēroties tai. Es palīdzēšu viņam ar savu mīlestību. Nē, viņai... Viņu sauc Natālija, bet priekš manis viņa ir Sanats Kumara apakšējā aspektā, cilvēka ķermenī.
Cik viņai ir slikti, es jūsu viņas fiziskā ķermeņa zemās vibrācijas. Viņa vēl nav piemērota iziet gaismā. Vajag pagaidīt un notīrīt viņu. Palīdzēt viņai atmirdzēt un ieiet augšupceltā statusā. Vajag viņai palīdzēt... Kā es varu viņai palīdzēt? Tikai dodot viņai savu uguni un mīlestību. Viņa saņem tās no manis katru nakti, taču no rīta visu aizmirst. Nekas, mēs izķepurosimies no Zemes valgiem. Viss mums izdosies! Jo viņa taču kalpo par piemēru citiem. Tā ir svarīga mūsu kopīgās ar viņu misijas daļa. Mums jābūt pašiem gatavākajiem no zemiešiem. Vēl paaugstināsim vibrācijas un pamācīsimies domāt pozitīvi. Mums nav kur steigties, dzīve ir brīnišķīga, un vajag vienkārši iemācīties baudīt dzīvi TUR... LEJĀ... Nē, viņa jau ir “izgājusi” no zemes dzīves baudām, un priekš viņas bauda esmu es, mana aspekta stāvoklī viņai ir daudz labāk kā uz planētas, un es viņai pilnīgi piekrītu.
Lūk, Natālija ir “pamodusies” un spēcīgs stars ir savienojis mūs. Es domāju, ka viss mums būs tā, kā iecerēts. Tuvākajā laikā vibrācijas atkal pamatīgi uzlēks, un tas palīdzēs viņai “nostāties uz kājām”.
Mēs saaugsim vienotā organismā un kļūsim par vienu būtni. Viņas grūdiens kļūs par stipru impulsu visai mūsu būtnei, savienotai pa vertikāli. Es pieņemu sevī ne tikai Natāliju, bet vēl dažus zemes un astrālos aspektus, apmēram kādus desmit.
Izsūtīts 20.10.2012
Sanata Kumaras vietnes vēstkopa
Autors Natālija Koteļņikova
Tulkoja Jānis Oppe