trešdiena, 2012. gada 31. oktobris

Jaunā izglītība


Ceturtā daļa: Jaunais laiks
 
Jaunā izglītība
 
Izglītība, neatkarīgi no tā, kādas ievērojamas izmaiņas tajā ir notikušas vēstures gaitā, tās būtība vienmēr ir bijusi - mācība par to, kā mācīties uz Zemes.
 
Izglītībai ir jāpalīdz mums adaptēties šai pasaulei, apzināti mācīties, kā dzīvot šajā pasaulē, lai saprastu sevi un visu pārējo kopumā.
 
Problēma, kura sabiedrībai šobrīd ir jārisina – „Ko man iesākt ar šiem Indigo bērniem? Vai mums būtu jāaizliedz viņiem piekļuve skolai, lai pasaule viņus iznīcina? Ko pieaugušajiem iesākt ar Indigo bērniem un, kas Indigo bērniem būtu jāiesāk ar pieaugušajiem?”
 
Indigo bērni ir ieradušies, lai veiktu to transmutāciju, uz kādu viņi ir spējīgi, tāpēc viņi gatavojas to darīt iesākumā caur to, kas, kā mēs uzskatām, - ir bezdarbība.
 
Bezdarbības (nedarīšanas) mērķis ir – apturēt sociuma plūsmu, apturēt kustību, tas līdzinās atbildes reakcijai, kādu var sagaidīt Indigo revolūcijas veidā. Kaut kā jauna radīšanas ideja – nav pirmā indigo reakcija. Pirmā reakcija ir – vienkārši apsēsties un neko nedarīt, lai nelīdzdarbotos sistēmai.
 
Tādejādi pielāgot indigo bērnus izglītībai un sabiedrībai ir ļoti sarežģīti. Tie ir sarežģījumi, ar kuriem pieaugušajiem nāksies sastapties vismaz tuvākajos divos gadu desmitos. Tad cilvēki sāk redzēt, ka visāda veida izglītības sistēmas, kādas viņi ir pieraduši izmantot, cietīs krahu – tādā vai citādā veidā. Tāpēc, ka Indigo nav ieradušies uz šo planētu, lai paliktu šeit, - Indigo būtiskas ir tās vibrāciju izmaiņas, kuru saturs viņiem būs vajadzīgs vēlāk. Tādejādi – tas, kas ir jāuzsāk – ir jādod viņiem iespēja izpaust savu radošo pārmaiņu potenciālu vislabākajā iespējamā veidā.
 
Izglītības sistēmai ir jābūt pilnībā elastīgai attiecībā uz viņu paaudzi, viņu radošajām spējām un darbam uz planētas Zeme. Tādēļ ir nepieciešams atteikties no izglītības sistēmas, pie kādas mēs esam pieraduši, kura balstās uz zubrīšanu, konkurenci, ļaunprātīgu varas izmantošanu, radošuma un radošas pieejas neesamību.
 
Galvenais, lai mentālais pārvaldītu to, kas nāk no emocijām. Jaunajai sistēmai ir jābalstās uz emocijām, tā ir apmācība caur eksperimentēšanu un atklājumu izdarīšanu, kas veicinās integrāciju. Lūk, kas palīdzēs labāk pielāgoties indigo vibrācijām, jo mums nav sistēmas, kas nepastarpināti veic cilvēku apmācīšanu.
 
Tā ir uzskatāma par daudzveidīgu/daudzpusīgu sistēmu, kura pieļauj jebkāda veida sistēmu izmantošanu: seno, mūsdienīgo un pat nākotnes. Tā ļauj paplašināt pasaules uztveres mācības koncepciju, kas ir uzskatāma par kaut ko daudz lielāku/plašāku, nekā tikai vienkārši apmācība. Tā ļauj cilvēkam sajust integritāti/viengabalainību no piedzimšanas brīža līdz nāves brīdim. Tā ļauj jebkurai pedagoģiskai sistēmai apvienoties un diskutēt, nevis ar mērķi – radīt jaunu skolu, bet lai radītu jaunu apmācību veidu. Tā ies vēl tālāk, pie kā jebkuram no mums vajadzētu nonākt un kā dēļ strādāt/darboties izglītības jomā.
 
Lūk, kāpēc patiesībā Indigo un Kristāliskie ir atnākuši šurp: mācīties un palīdzēt mācīt. Lai mācītos un palīdzētu mācīt, un nekam vairāk.
 
Kā mēs uzzinājām par ekosistēmām? – Apmeklējot mežu vai no fotogrāfijām grāmatās?
Kā mēs uzzinājām par to, kā izmantot mūsu ķermeņus? – Dejojot un rotaļājoties vai no izlasot par to klēpjadatora samudžinātajos vārdos?
Kā mēs apguvām valodu? – caur lasīšanu un rakstīšanu jeb tomēr esot saskarsmē ar grupu?
Kā mēs uzzinājām par Pitagora teorēmu? – Iegaumējot formulas jeb tādā pat veidā, kā pats Pitagors?
 
Mēs zinām, ka Zeme riņķo ap Sauli, taču – vai mēs jebkad esam raudzījušies debesīs, cenšoties saprast – kāpēc tā?
 
Tā notiek mācīšanās – caur praksi un pieredzi, bet nevis teoretizējot. Teorijas noder tikai tad, kad ir būtiski saprast daļu no tā, kas tiek pētīts/apgūts. Indigo bērniem nav jāmāca bezjēdzīgas lietas, tādas, kā: mācība par kauliem, kas veido ķermenī; par visu elementu uzbūvi mobilajos telefonos vai augstāko matemātiku.
 
Mēs – esam Būtnes (Indigo/Kristāliskie), kuras nāk no 6 līdz 13 dimensijām, lai veicinātu 5-to un 6-to dimensijas, atrodoties 3-šajā dimensijā. Ja klasē mums cenšas iemācīt 2-rās dimensijas matemātiku, kad mēs darbojamies 5-tajā, tas neapšaubāmi ir sarežģīti. Tā, ka visam, kas tiek mācīts, ir jābūt pielietojamam ikdienas dzīvē, jo tāds patiesībā ir mūsu darbs.
 
Tagad pasauli ir iespējams novērot četrās dimensijās – tas ir platums un riņķveida virziens uz visām pusēm. Tāpēc, skolas tāfeles izmantošana informācijas nodošanai nav pārāk veiksmīga ideja, būtu jāizmanto sienas. Tas ir labs instruments – visi bērni mēdz aprakstīt sienas.
 
Turklāt viņiem (Indigo un Kristāliskajiem bērniem) ir jāmāca nebaidīties no dabas, tumsas, pērkona, vēja. Tas viņiem ļoti palīdzētu virzībā uz viengabalainības/integritātes apgūšanu, bet nevis lietu sadalīšanai pretstatos. Taču pats galvenais – lai viņiem ar to palīdzētu tikt galā vecāki un skolotāji. Viņi ir pirmie, kuriem ir jātiek galā ar saviem vecajiem priekšstatiem par komunikabilitāti.
 
Tas nozīmē, ka vecāki mums … pārstāj būt par vecākiem. Vecākiem patiesībā ir jākļūst par pavadoņiem. Jāvada mūs caur dzīvi, taču nenorādot, kas un kā mums ir jādara. Viņiem ir jāsniedz padomi, kā kaut ko labāk izdarīt, tādā veidā, it kā viņi būtu mūsu pavadoņi vai kompanjoni.
 
Tas pats ir arī attiecībā uz skolotājiem – viņiem nav jābūt tiem, kuri jums saka, kas jums ir jāmācās. Skolotājam ir jābūt tam, kurš mācās kopā ar savu studentu, jābūt ceļabiedram mācību procesā. Tam, ar kuru var pastrīdēties, lai kaut ko uzzinātu, un nav nozīmes, cik daudz, kā viņi domā, viņi zina par kaut ko, vienmēr ir kaut kas jauns – apdomāšanas vērts. Un tas ir jāapgūst sadarbojoties. Tādejādi, ņemiet vērā, ka vecākiem ir jākļūst par gidiem, bet skolotājiem – par kompanjoniem.
 
 
Fragments no:
Matias de Stefano
Par reinkarnāciju un ne tikai - 2
 
No krievu valodas tulkoja Sandra Šņoriņa