ceturtdiena, 2012. gada 18. oktobris

Tikšanās Ianu Grahamu un Baltā Vērša “čenelings”


Dārgie lasītāji, semināra dalībnieki un draugi!  

Tikšanās Ianu Grahamu un Baltā Vērša “čenelings” 
Tikšanās ar mūsu iemīļoto grāmatas "Dievs nekad nenokavē…" autoru. 

29.novembris - 1.decembris, Rīga 

“Es vēlos, lai mani vārdi mainītu jūsu dzīvi un lai tieši šajā brīdī – radīšanas brīdī – jūsu cilvēciskā eksistence pārvērstos svinībās par godu visam labajam, tas ir, Dievam. Izmantojiet manu mācību nevis, lai sagatavotos nākotnei, ko jums sola pareģojumi, bet gan lai radītu nākotni, par kādu jūs sapņojat.” Baltais Vērsis

„Esmu priecīgs par šo iespēju piepildīt savu vislielāko vēlmi – vēlmi kalpot jums, aiznest jūs caur saviem vārdiem uz vietu, kas piepildīta ar dziļāko mieru, lielāku skaidrību un labāku izpratni. Vēl vairāk - es ceru, ka mana mācība padarīs jūsu dzīvi vieglāku, ērtāku un skaistāku, atbrīvos jūs no sasprindzinājuma un trauksmes.” Baltais Vērsis 

Runājot par Balto Vērsi – kas viņš ir? Vai viņš reiz dzīvoja Ziemeļamerikas prērijās? Vai es biju Baltais Vērsis iepriekšējā inkarnācijā? Vai viņš ir daļa no mana augstākā Es? Šobrīd mani šī atbilde uztrauc daudz mazāk, nekā toreiz, pirms 26 gadiem, kad mans ego un apņemšanās būt autentiskam diktēja manu vēlmi uzzināt, vai viņš ir kāda no manis atdalīta būtne vai nē. Es vēl joprojām nevaru droši pateikt, kā ir patiesībā. Viņa atbilde uz šo jautājumu skan: „Es esmu tā vēsts, ko nesu.” 

Katra reize gan jautājumu-atbilzu vakarā, gan lielajā "čenelingā" ir atšķirīgas, kuras visas vieno pilnīgi Mīlestības un Vieduma piepildītā "atmosfēra". 

Norises laiki: 

29.novembris 18:30. Jautājumu-atbilzu vakars ar Balto Vērsi mazai dalībnieku grupiņai.

30.novembris 18:30.Jautājumu-atbilzu vakars ar Balto Vērsi mazai dalībnieku grupiņai.

1.decembris 11:00.Kanāls/čenelings ar Balto Vērsi (iepazīstināšana ar Balto Vērsi, kanāls/čenelings, jautājumi-atbildes). 
Norises vieta:viesnīca “Augustīne”, Alauksta iela 1, Rīga, Latvija. 

Reģistrācija un informācija: Kaspars, 29435539, kaspars@inlighthouse.lv 

Vairāk informācijas skatieties mājas lapā: www.inlighthouse.lv

Ar vislabākajiem vēlējumiem,
Kaspars 


P.S.
Būšu jums pateicīgs, ja šo informāciju jūs pārsūtīsiet tālāk saviem draugiem, kurus tā varētu ieinteresēt...