pirmdiena, 2012. gada 22. oktobris

Informācija un Dezinformācija


"Informācija un Dezinformācija ir divas Māsas, kā Diena un Nakts. Tāpēc jau Dzīve ir interesanta, ka mums dota iespēja atsijāt pelavas no graudiem.
Ar mani ir tā, - atnāk informācija un es to paturu sevī 3 dienas, līdz tā nonāk līdz sirdij. Sirds ir tas Lielais Siets, caur kuru visu izsijāju. Ja kādreiz pieņemu lēmumu ātrāk, tad bieži vien aplaužos, bet, arī tā iegūstu pieredzi. Ja kāds cenšas izdarīt spiedienu uz mani, piedāvājot savu pasaules uztveres modeli, kā man vienīgo pareizo, - es tūlīt kļūstu modrs. Dzīve izmācījusi, ka "ar labiem nodomiem ceļš bruģēts uz elli". Tā rīkojas Tumšie. Gaismas hierarhija uzrunā klusi, tikko saklausāmi caur manu Augstāko Es, caur Dvēselīti. Ne jau par velti ir kristietībā stāsts par Kristu, kurš 3 dienas nokāpa ellē, lai Augšāmceltos. Ir jānokāpj savas Zemapziņas dzīlēs, lai saklausītu Vēsti, ko nes Virsapziņa. Pieņem mani domu gaitu, kāda nu tā ir. Katrs mēs ejam savu unikālo Pasaules un Dieva izziņas ceļu."
 (Modris)