trešdiena, 2012. gada 31. oktobris

Kādēļ es nespēju būt laimīgs?


21.06.2012 caur Neale Donald Walsch
No angļu/krievu valodas tulkoja Maija Čepule ...
 
Vispārsteidzošākais vēstījums, ko biju jebkad saņēmis savās Sarunās ar Dievu, sastāvēja no pieciem vārdiem. Tikai pāris desmiti skaņu man iedeva to, ko man bija nepieciešams zināt par pieredzi, kura man ir uz planētas Zeme.
Es nekādi nevarēju saprast to – kādēļ līdz pat šim mana dzīve nenes man laimi, ko esmu vienmēr meklējis – kaut arī gandrīz vienmēr esmu darījis darbu, kas man patīk, esmu bijis nozīmīgs citiem, ar kuriem man patīk būt kopā, un man ir jauka ģimene, kas mani iepriecina.

Kas īsti ar mani nav kārtībā? – Es vērsos pie Dieva – Kādēļ es nespēju būt laimīgs ???

Viss ir ļoti vienkārši. – Dievs teica – Tu domā, ka tava dzīve ir priekš tevis.
Es gribēju zināt, ko Dievs ar to bija domājis. Kādēļ viņš tā teica? Tad es saklausīju piecus vārdus, kas izmainīja manu dzīvi:
– Tava dzīve nav priekš tevis.

– Tad, saki lūdzams, kam gan citam? es vēlējos zināt.
– Tava dzīve ir priekš visiem tiem, kuriem savā dzīvē tu pieskaries. – Dievs man atbildēja – Runa ir par to – KĀ tu viņiem pieskaries. Tas, kā tu viņiem pieskaries – nosaka – kā tu izdzīvo pats SEVI. Un tas, kā tu izdzīvo pats Sevi – nosaka – CIK laimīgs tu esi.

Tas nozīmē, ka mana dzīve IR priekš manis, taču … pavisam pretēji. Es varu pievērsties Sev – pievēršot savu uzmanību CITIEM. Es varu celt Sevi – palīdzot celties CITIEM. Visdrošākais veids – būt laimīgam MAN – ir – padarīt laimīgus CITUS.

Pirms vēl ejam tālāk, lūdzu ievērot dažas lietas. Te nav domāts, ka jums vajadzētu fokusēties vienīgi uz citu cilvēku laimi, izslēdzot Sevi pašu. Kad jūs padarāt citus laimīgus, samaksājot ar Savu laimi – jūs paši samīdāt Savus mērķus. Tātad mēs šeit nerunājam par pagriešanos prom no Sevis, un par pārvēršanos priekš visiem citiem par kājslauķi.
Ja otrs cilvēks vienkārši nevēlas saņemt šo Dāvanu, kuru jūs sniedzat ar prieku, vai, kas vēl ļaunāk – paņem šo Dāvanu, lieto to, bet izturas pret jums bez cieņas – jūs varat turpināt dāvāt šim cilvēkam, taču – ko pavisam citu. Jūs varat, par piemēru, Dāvāt šim cilvēkam – BRĪVĪBU, lai viņš var ciešākas attiecības nodibināt ar kādu citu.

Ir gandrīz 7 miljardi cilvēku pasaulē, un jums nav nekāda pienākuma nebeidzami dāvāt – tām personām, kuras nenovērtē, neizprot vai neciena jūsu Dāvāto. Nu, protams, ka jūs nedalāties ar savām Dāvanām tikai tā dēļ vien, lai tiktu novērtēti. Jūs atverat savas Dāvanas – ar nolūku – piedzīvot un izpaust to Sevis daļu, kura izsaka to – Kas Jūs Esat. Un tomēr – ja tas, Kas Jūs Esat, netiek novērtēts, tiek ignorēts un ļaunprātīgi izmantots – tad jūs patiesībā būsiet kaitējuši, nevis palīdzējuši cilvēkam, kuram jūs tikāt dāvājuši savas Dāvanas, jo jūs būsiet mācījuši viņam, ka veids, kā turpināt saņemt labāko no citiem, ir – atmaksāt viņiem ar ļaunu. Un tas nav tas, ko jūs būtu gribējuši kādam iemācīt. Tas patiesībā ir sliktākais, ko varētu kādam mācīt.

Bet nesatraucieties – kā jau teicu, pasaule ir pilna ar cilvēkiem, un mana dzīves pieredze ir pierādījusi man, ka liela daļa – vairākums cilvēces – prot saņemt Dāvanas ar pateicību, un brīnišķīgi atspoguļot tos, kuri viņiem ir kaut ko no Sevis Dāvājuši.

Te ir viens iemesls, kādēļ nefokusēšanās uz sevi, un uzmanības pārcelšana uz citiem, darbojās tik efektīvi manas dzīves izmainīšanā. Un mēs parunāsim par to nākamnedēļ.
Ar apskāvieniem un mīlestību –
Nils
 
http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=4418149