trešdiena, 2012. gada 31. oktobris

Tīrība – augšupcelšanās ķīla


Natālija Koteļņikova
23.10.12.
“Diemžēl daudzu zemes iemiesojumu laikā jūsu prāts ir ieguvis daudz izkropļojumu (vīrusu). Un, neskatoties uz to, ka jūs paši projicējat skaidru daudzdimensionālas beznosacījuma mīlestības programmu, jūsu prāta izkropļojumi var izkropļot šos vēstījumus. Līdz tam, kad jūs spējāt ielādēt savu Daudzdimensionālo Operētājsistēmu, jūsu prātam bija grūts uzdevums pārtulkot daudzdimensionālos vēstījumus, kuri tika nosūtīti jums no laika un telpas robežu ārpuses.
Jūsu Trīsdimensiju Operētājsistēma tika radīta tā, lai jūs uztvertu savu realitāti polarizētā veidā. Tāpēc visi Apvienošanas paziņojumi/programmas tika pārtulkoti kā sadalīšanas programmas, bet beznosacījuma mīlestības programmas tika pārtulkotas uz programmām “mīlestība pret bailēm”.”
“Arktūriešu koridors”
Dārgo Mihaēl, man gribas šodien parunāt par jūsu vēstījumu izkropļojumiem, to iemesliem un labākas uztveršanas paņēmieniem čeneleriem.
Tā ir svarīga tēma, un Mēs šodien vēlreiz atvērsim šo apmācības lappusīti.
Un tā, sāksim. Pats galvenais ir noskaidrot, ko jūs gribat pieņemt: “manu” vēstījumu vai “jūsu”, izteiktu “skaisti”. Ļoti bieži čenelers jau zina atbildi uz savu jautājumu un vienkārši noformē savas domas caur mūsu vibrāciju plāniem.
Kā tas ir iespējams, kāda ir šī paņēmiena “tehnika”?
Tagad tu varētu rakstīt to, kas tev jau ir zināms, it kā aizklājot ar savām domām manu “kanālu”, tas ir, strādājot manā “kanālā”, taču neklausoties mani. Pie jums tā bieži mēdz būt, jūs jautājat un neklausāties sarunu biedra atbildi. Šis paradums neklausīties ir izplatīts arī starp dažiem čeneleriem, kuri nomaina tīras domas un negaidītas domas un vēstījumus ar savām zemu vibrāciju patiesībām, izkropļo ar savu trīsdimensiju pārliecību un sūta mums pie tam nepatīkamas enerģijas. Nekad neaizmirstiet, ka tie ir abpusēji sakari, un nestrādājiet aizkaitinājumā un kritikā ar Mums, tāpēc ka mums ir grūti trāpīt jūsu šaurajā sakaru “kanālā” un pie tam pēc iespējas tā piemeklēt informāciju, lai jūs mazāk to izkropļotu.
Informācijas izkropļošanas, “kanāla” nolaišanas pa vibrācijām piemēru ir daudz. Ne visi čeneleri iziet “uguni, ūdeni un vara taures”. Tas ir biežs iemesls “kanāla” līmeņa nolaišanai. Jūs varat nosaukt pat pazīstamu čeneleru vārdus, kuri nav spējuši noturēt savas vibrācijas, un Man gribas palīdzēt citiem tādiem pašiem cilvēkiem, tā kā viņu skaits augs vienkārši ģeometriskā progresijā. Arvien tuvāk ir Augstāko Es saikne ar arvien jauniem un jauniem līmeņiem, kamēr jūs neiesiet sevis daudzdimensionālajā vienotībā. Uzreiz gribu teikt, ka informācija no augstākajiem plāniem ir maz līdzīga ar astrālo un mentālo, tāpēc ka tā ir par tām pasaulēm, no kurām jūs to “ņemat”. Nedomājiet, ka Ercenģeļi var ieteikt jums ēst vai neēst noteiktu barību, iet vai neiet uz kaut kādu garīgo grupu, pārvaldīt laika apstākļus u.c. trīsdimensiju lietas. Ar to nodarbojas jūsu nepastarpināti tuvie Augstākie Es – astrālie. Katram līmenim ir savas zināšanas. Mēs varam palīdzēt jums ar dvēseles brūcēm, tā kā dvēseles sfēra ir tuvāka mums. Mēs varam dot jums noteiktas zināšanas ezotērikas jomā, mēs varam palīdzēt jums tikt galā ar jūsu “kanāla” tīrību, norādīt, ko un kā iztīrīt, kā izdarīt, lai jūs spētu labāk Mūs dzirdēt utt.
Nejautājiet Mums arī par to, kas gaida jūs vai planētu turpmāk. Tā ir jūsu izvēle, un Mēs varam tikai veicināt jūsu samierināšanos ar īstenību un sevi, lai jūsu izvēle būtu – mīlestība un laime. Mainot sevi, jūs maināt jūsu izvēli, un katra daļiņa uz planētas ietekmē planētas vispārējo izvēli. Tas ir negrozāms likums, un tāpēc Mums ir svarīgs katrs cilvēks, un Mēs tiecamies vest viņu tieši uz tās dzīves un to interešu apzināšanos, kuras viņam ir raksturīgas un kuras tieši var izmainīt, iedarbojoties uz apzinātību.
Kā pieņemt augstu informāciju? Un ar ko ir labāks augsts kanāls no tā, kur viss ir “sīrupā”, taču nav konkrēti nekā jauna?
“Sīrups” ir ļoti svarīgs daudziem cilvēkiem, kuri vēl nav nobrieduši apzinātiem priekšstatiem. Tas ir augstākais astrālais plāns, kur tagad ir sakoncentrēts daudz Skolotāju, kuri iedarbojas tieši uz cilvēku prātiem caur emocionālo plānu. Tāpēc vienkārša atrašanās viņiem laipnās un tīrās augstākā astrāla emocijās ir ļoti labvēlīga. Svarīgi vienīgi, lai tas būtu patiešām tas, kas tiek reklamēts. Mēs redzam arī izkropļojumus šajā plānā, kuri ne visai labvēlīgi ietekmē neizglītotus cilvēkus, kuri vēl nav iemācījušies atšķirt vienu no otra.
Kā viņiem palīdzēt, vēršot uz tīru ceļu?
Klausīties sirdi... un Mūs.
Bet ja viņi varētu klausīties sirdi un Jūs! Tikko kā pie manis vērsās viens cilvēks, kurš mācījies gaišredzības skolā Maskavā. Jā, viņam ir atvēries zems kanāls, kurš visu laiku mudina viņu uz pašnāvību. Un tā ir valstī pazīstama skola, kas lūdz viņu “pagaidīt”, lai atvērtos kanāls ar Augstāko Es. Es pasaucu viņu uz mūsu skolu, taču viņš teica: “Nu zinu es, ko vajag darīt – griezt ar roku pa vēderu...” Tālāk es neklausījos...
Dzirdēju es caur tevi par šo nabagu... Nav žēl man viņa...
Kāpēc?
Paskaties uz viņu pati...
Viņam pilnībā ir atvērta “apakša”. Un to skolā tā izdarīja?
Nē, viņš tāds atnāca, lai to novāktu, taču nespēja, bet tikai palielināja savu “maisu”.
Kā viņam palīdzēt?
Notīri viņu, palīdzi viņam apzināties, kur viņš sevi ir iedzinis. Tas ir viss.
Labi, atgriezīsimies pie mūsu tēmas.
Lūk, tā jau ir labāk, citādi es jau smakt sāku no šīs smaržas...
Tā, Mēs runājām par kanāla tīrību čeneleriem. Un tu nenovirzies, lūdzu, bet klausies, ko Es runāšu. Kanāla tīrība ir atkarīga no čenelera tīrības, tas ir skaidrs. Taču, kā paturēt ikdienībā šo tīrību, jo jūs taču ar tamlīdzīgiem gadījumiem arvien biežāk un biežāk sastopaties? Un dziednieki visu laiku “nolaižas”, kad strādā ar slimniekiem. Ko varu ieteikt? Auras atvēršanu, šo vienkāršo vingrinājumu veicam visi Mēs mūsu līmenī...
...
Nu gudriniece, esi kļuvusi daudz tīrāka. Izdari to reizes desmit pēc kārtas.
Nu, ko tu sajūti?
Tīrības ugunību un skaidrību.
Nu tieši tā! Vecais nekad nepievils, bet šis vingrinājums ir ņemts no mūsu pasaulēm, mēs tā vienmēr attīrāmies.
Jā, vēl viens vingrinājums – paņem savu aurisko olu “rokās” un ieliec Manī. Mani tu vari iztēloties kā uguni un gaismu.
Es zinu Tevi labi. Es esmu kļuvusi par Tevi, un viss acu priekšā mirdz! Un cik man ir labi!
Nu, lūk! Vienkārši un tīri. Un es apkārt tev visu izdedzinu ar sevi.
Nesmulējieties un, pirms Manī ieiet, notīrieties ar pirmo vingrinājumu, bet pēc tam – Manī var. Citādi Es varu arī nepieņemt netīreli!
Es it kā Saule esmu sākusi degt. Mans Dievs, cik vienkārši!
Nav svarīgi, ka vienkārši, bet svarīgi, ka Es esmu blakus katram no jums. Taču vēlreiz saku, netīrumus nepieņemšu un piespiedīšu jūs notīrīties, pirms kļūt par Mani.
Vēl viens jautājums nomoka. Mēs skolā izejam prakses ar 7-ņām čakrām, un daudzi ezotēriķi ir sākuši runāt, ka šie vingrinājumi, kā teikt, jau ir novecojuši.
Viņiem novecojuši, viņiem ir vienotā čakra un pāreja uz darbu ar ugunīgajiem ķermeņiem, bet iesācējiem aktuāli kā nekad. Tieši par tiem, kas nav izgājuši vēl nekādus vingrinājumus piepildīšanā ar gaismu, Es tad arī runāju kā par netīreļiem, kurus nepieņemšu savos apkampienos. Viņi grib ar ugunīgajām čakrām strādāt, runājot PAR SEVI UN TĀDIEM KĀ VIŅI.
Tava skola pieņem cilvēkus no nulles, viņiem vēl vajag tikt līdz ugunīgajiem ķermeņiem, attīrīties un paaugties. Pirmajā klasē vienalga vajag iet, kaut arī tu esi daudz lasījis... Cik daudz netīrumu tu tur redzi, tajās čakrās? Es taču palīdzu tev un sekoju tavam darbam, un VĒRTĒJU to, kaut arī jūs sakāt, ka Mēs visus pieņemam mīlot.
Jā, netīreļus mēs mīlam īpaši, tāpēc ka viņiem visiem vajag palīdzēt. Viņi taču ir tādi paši kā jūs, tikai iestrēguši kā Vinnijs Pūks trusīša aliņā... (Parādīja man bildīti, un tik smieklīgi palika! Vinnijs tāds svarīgs, un pēkšņi tādā neapskaužamā stāvoklī. Viss svarīgums pie tam ir izgaisis.)
It kā viņš ir no tiem, kas griež gar vēderu...
Tu nevari iedomāties, kā muļķo dažas skolas jūsu cilvēkus. Taču saproti, ka pieprasījums rada piedāvājumu. Jo “griezt vēderu” ir daudz vieglāk, nekā savienoties ar Augstāko Es. Tam vēl vajag vēlēties kļūt apskaidrotam. Un kaut ko darīt ar to.
Mūsu tēma ir par čeneleriem...
Jā, vienkārši svarīgas piezīmes tu pārtulkoji pa savam, un esi malacis. Tad, lūk, no kā ir atkarīgs izkropļojums?
Pirmais. No kanāla tīrības. Cik lielā mērā tu esi tīrījusies. Un, vai esi attīrījusi, starp citu, savas apakšas.
Bet kā “apakšas” ietekmē “augšas”? Jo viņas galu galā kolapsējas darbā ugunīgajos ķermeņos?
Viņas nekolapsēsies līdz tam laikam, kamēr tur ir kaut kas, kas viņām traucēs. Tas viss ir, ko jūs darāt skolā pirmajā pakāpē, jūs zināt, kā tīrīties, nerunāsim atkal par to. Un apakšas, starp citu, atveras uz leju. Paskaties!
Un patiešām, es tagad ieraudzīju, kā no saules pinuma uz leju piltuve atvērās. Un uz augšu arī ir otra piltuve. Divi konusi ar smaili saules pinumā.
Tā ir tava uzbūve. Paskaties lejup.
Tur ir tumšs... bet augšā gaišs...
Tas ir Cilvēks daudzdimensionālais, savienojošs sevī gaismu un tumsu. Tas ir tas, pie kā jūs strādājat un uz ko tiecaties – savienot sevī divas telpas – gaismu un tumsu, un kļūt par vienu.
Veicu auras atvēršanu, un apakša kolapsējās.
Viņa kolapsējās, tāpēc ka tur viss ir attīrīts. Saprotams? Tu pakāpeniski “sildīsi” “apakšu” un palielināsi “augšu”. Taču “apakša” vienmēr ņems vērā, ka viņa eksistē. Tas ir, jums vienmēr ir jāsaprot, ka jums ir apakšējā puse un katrā vibrāciju plānā jūs tīrīsiet viņu, lai paceltos augšup pa vibrācijām. Un mīlētu viņu. Tā vienmēr ir materiāla daļa, jebkurā plānā, līdz tam laikam, kamēr jūs nenometīsiet ugunīgos ķermeņus un neizšķīdīsiet Tēvā.
Otrais. Cik augsta jums ir apziņa. Ja jūs atrodaties dziļā duālismā, tad, kā jūs varat sarunāties par tām pasaulēm, kuras ir pavisam citādi iekārtotas? Piemēram, balstoties uz dziļāko mīlestību pret apkārtni...
Balstoties pat uz tā PIEŅEMŠANU, kas jums liekas nepareizs...
Bez telpas un laika.
Bez konfrontācijas.
Cilvēka, kurš griež pie vēdera un vēlas pašnāvību, gadījumā, kā es varu pieņemt to skolu vai kaut vai viņu pašu?
Tev vienkārši ir pienākums viņu izdziedināt, jo viņš taču pie tevis vēršas. Lūk, tad arī domā, kā izdarīt tā, lai viņš pie tevis atnāktu? Kā IEMĀCĪT viņam pozitīvu un mīlestību? Ar kādiem vārdiem tu ar viņu sarunāsies? Kā tu atsauksies par viņa skolu, lai viņš tev noticētu? Un piedotu viņiem? Un atnāktu uz tavu skolu? Tas nav viegls uzdevums, kuru Mēs tev esam uzstādījuši. Kā vienmēr, tā ir testējoša situācija. Uz Kristus-apziņu.
Uhhhhhhhh...
Galvu augšā. Mēs esam kopā!
Trešais. Laiks.Nedomā, ka visi, kam ir atvēries kanāls skolā, kļūs par pazīstamiem čeneleriem. Laiks ir vajadzīgs sevis pārvarēšanā daudzās lietās. Lai viņi strādā un kļūst par tiem, kam viņi ir paredzēti būt. No šejienes izriet...
Ceturtais. Uzdevums.Ir kosmiskie policisti, ir dziednieki. Ir skolotāji. Ir čeneleri. Ir nelieši un šarlatāni. Ir enerģētiskie darbinieki. Ir planētas dziednieki. Cilvēks var nodarboties ar visu, taču viņš skaidri zina savu uzdevumu.
Kaut kā Tu ne Ercenģeliski par neliešiem...
Kā Man nezināt viņus? Mēs ar viņiem arī strādājam, palīdzam viņiem ar savu apakšējo daļu. Es taču tagad esmu VISS, KAS IR. Un apakšējā daļa man viņus tad arī ietver.
No šīs vietas sīkāk, lūdzu... Jūs taču vienmēr esat cīnījušies ar viņiem...
Muļķības runā! Kā cīnījāmies? Vienkārši izdedzinājām vai novērsāmies. Taču tagad, redzi, apakšu taču vajag iztīrīt. Lūk, Mēs tad arī tīrām jūs un citas planētas un augšupceļam. Esam noveduši Zemi līdz augšupcelšanai un pārejai, kā redzi, un uz tā rēķina paši esam pacēlušies. Jūs esat mūsu apakša, ne velti mēs ar tevi tik cieši strādājam.
Bet, kad jūs nostāsieties mūsu vietās, tad arī sāksiet strādāt ne tikai ar sevi, bet arī ar saviem apakšējiem aspektiem.
Ko tu jūti, kad es ievietoju sevi Tevī?
Drebu no aukstuma, ha, ha. (Mums jaunajā mājā vēl joprojām nav pieslēgta apkure.) Viss ir pareizi, tu un Es esam viens, un Es mīlu tevi, mana skaistule, tā mīlu, kā tikai Mihaēls var mīlēt. Un ar savu mīlestību Es cenšos sasildīt tavas rokas un sirdi. Tagad mēs beigsim, taču Es vienmēr tevi gaidu. Jautā!
Pateicos Tev, manu dārgo Skolotāj!
Izsūtīts 26.10.2012
Sanata Kumaras vietnes vēstkopa
Autors Natālija Koteļņikova
Tulkoja Jānis Oppe