sestdiena, 2011. gada 24. septembris

Zinātne krustcelēs:))


Mūsu oficiālā zinātne sāk transformēties! Bez opozicionāra Buiķa nu arī iepriekš mērenais Ivars Kalviņš tagad tieši un nepārprotami pauž savu noliegumu līdzšinējām zinātnes fundamentālajām atziņām.
 
Intervija ar Ivaru šeit:
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/arnis-terzens-kabinets-smiekligais-cilvekberns-saruna-ar-ivaru-kalvinu.d?id=40809785
 
Bet, lūk, fragments no tās:
 
(..) - Tātad jūs vairāk esat kreacionistu jeb Dieva kā visa Radītāja idejas atbalstītāju nometnē?
- Es tajā esmu simtprocentīgi!
- Arī kā tomēr atzīts oficiālās zinātnes pārstāvis?
- Jā, es neticu tām muļķībām, ka Visums un dzīvība tajā varēja rasties kaut kā nejauši.
- Vai tas nozīmē, ka varat arī precīzi pateikt, kas jeb kurš jeb kāpēc ir Radītājs?
- Es uzskatu, ka Dievs ir, un iesākumā bija Vārds, un Vārds bija pie Dieva, un Dievs bija Vārds. Jeb, mūsdienīgāk izsakoties, iesākumā bija Informācija, un Informācija bija pie Dieva, un Dievs bija Informācija. Un Informācija materializējās jeb - tapa Dievs.
- Vai jūs esat arī ticīgs cilvēks?
- Jā, tikai man lāga nepatīk tieši šis vārds, jo ticība ir mazliet kaut kas cits, proti - kad jums nav pārliecības, ka tas tā ir, bet, ja reiz jums saka, ka tas tā ir, tad jātic vien būs. Apmēram tā. Iespējams, tas tomēr nav gluži reliģiozs uzskats, bet, manuprāt, eksistē vienotais informācijas lauks, kas ir visa pamatā, un šis informācijas lauks nav nekas cits kā Dievs un Dievs ir šis informācijas lauks.