piektdiena, 2011. gada 23. septembris

Ammas 210.stunda

Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Sagatavo savu enerģētisko lauku, kā ierasts.
Atceries, kad mēs sākām runāt par Dvēseli (burtiski tulkojot no angl. Bodysoul – Ķermeņa Dvēsele), es minēju, ka ikvienam orgānam un sistēmai piemīt dvēsele, vai, ja tev labāk patīk – apziņa, ar kuru tu vari komunicēt. Apmācības gaitā tu jau esi bijis zināmā saziņā ar Dvēseli.
Šodien sāksim mācīties padziļinātu komunikāciju ar ķermeņa daļām.
Tagad, kad esi sevī pilnībā integrējis Sirds Avotu un Sirds Hologrammu un esi strādājis ar savu Pašu Es un Dvēseli, tu esi sagatavots dziļai un personīgai komunikācijai ar visām sava ķermeņa daļām.
Ja agrāk tu neesi sarunājies ar sava ķermeņa daļām, tad tās nezina, ka tev piemīt tāda spēja. Tev jāsāk ar viņu uzmanības pievēršanu.
Padomā par to šādā plāksnē:
Tev ir jānodod kāda ziņa kādai cilvēku grupai. Šie cilvēki neko nezin par tavu nodomu, tādēļ tev kaut kādā veidā ir jāpiesaista viņu uzmanība.
 
Tu to vari izdarīt ar savas Dvēseles palīdzību.
Savienojies ar Dvēseli un paziņo viņai/viņam, ka tu gribi sākt sarunu ar katru sava ķermeņa daļu.
Tu vari iztēloties sevi stāvam iepretim enerģiju kopai jeb grupai, katra no kurām pārstāv kādu tava fiziskā ķermeņa daļu. Dvēsele iepazīstinās tevi ar katru no tām.
Iztēlojies to tagad un saki visām klātesošajām enerģijām: "Es zinu, ka jūs zināt par mani. Patiesībā jūs pazīstat mani labāk nekā es jūs. Es gribu šo situāciju tagad izmainīt.
Es mācos sarunāties ar jums. Ar dažiem no jums es runāšu individuāli, ar dažiem – grupā.
Es ļoti augstu vērtēju jūs un gribu jūs uzklausīt. Paldies!"
Šie vārdi vienkārši ir kā paraugs komunikācijas uzsākšanai. Ja vēlies, vari lietot pats savu valodu.
Līdz nākamajai nodarbībai...
Saņemts caur Ketī ČepmenuCathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins