piektdiena, 2011. gada 30. septembris

Ammas 214.stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Sagatavo savu enerģētisko lauku un savienojies ar Dvēseli.
Sveicini visas daudzās apziņas, kas veido tavu ķermeni.
Pasaki tām, ka tagad gribi noskenēt to komūnu enerģijas, kurās šīs apziņas darbojas.
Izklausās jocīgi, vai ne? Paskaidroju: mediķi šīs komūnas dēvē par sistēmām, piemēram, nervu sistēma, gremošanas sistēma, endokrīnā sistēma utt.
Neraizējies, ja nezini visu sistēmu jeb komūnu nosaukumus. Tradicionālā medicīna tos arī nezina, lai arī domā, ka zina.
Tagad skenējot ķermeni no galvas līdz pēdām, tavi iespaidi būs citādi. Šos iespaidus radīs lieli enerģiju bloki - tie, kurus es saucu par komūnām.
Dažas komūnas atradīsies viena otrā vai pārklāsies.
Piemēram, nervu, asinsrites, muskuļu un kaulu sistēmas enerģijas tu vari sajust viscaur savā ķermenī.
Gremošanas sistēma, turpretī, galvenokārt būs sajūtama vēdera dobumā, kā arī mutē un rīklē.
Daudzi no jums spēs sajusts savienojumus starp dažādām komūnām. Tāpat varēsiet sajust, kur ir izveidojušās nesaskaņas starp komūnām.
Šodien iegūto informāciju pievieno iepriekšējās divās nodarbībās pierakstītajam.
Līdz nākamajai nodarbībai...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins