trešdiena, 2011. gada 14. septembris

Ammas 209.stunda

Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
 
Pamēģini šādu jautru vingrinājumu.
 
Nostājies taisni, rokas brīvi gar sāniem.
 
Izsaki komandu: "Sirds Avots!"
 
Pavēro, kā sajūties savā Sirds Avotā.
 
Izsaki komandu: "Čakras, iegriezieties!"
 
Sajūti čakru griešanos.
 
Izsaki komandu: "Sirds Hologramma!"
 
Sajūti Sirds Hologrammu un "ie-OM-o" tajā.
 
Izsaki komandu: "Čakras, griezieties, cik ātri vien iespējams!"
 
Seko, lai tavas rokas būtu atbrīvotas.
 
Griežot čakras maksimālajā ātrumā, tu sevī ienes milzīgu gaismas daudzumu. Ja rokas ir tā kārtīgi atbrīvotas, tad tagad tās lēnām celsies augšup. Jo ilgāk tu lielā ātrumā griezīsi čakras, jo rokas celsies arvien augstāk.
 
Roku kustība augšup ir labs piemērs tam, kas var notikt tavā ķermenī, kad tu tajā ienes vairāk gaismas.
 
Pat, ja tu apzinātā līmenī nebiji savienojies ar savu Dvēseli, no iepriekšējā kopdarba viņa/viņš zina, ka šī lieta ir viņas/viņa pārziņā. Jūs strādājat komandā.
 
Tagad, kad Sirds Avotu un Sirds Hologrammu esi pilnībā integrējis savā enerģētikā, tev pietiek ar vienkāršu paziņojumu vai komandu ("Sirds Avots", "Sirds Hologramma"), lai šīs enerģijas būtu klāt un strādātu.
 
Tāpat kā tad, kad tu mācījies staigāt vai runāt, tu vienkārši staigāji vai runāji, ja vien kaut kas tevi neiztraucēja. Tas pats attiecas arī uz tavas enerģētiskās struktūras pielietošanu.
 
Es apsveicu tevi!
 
Līdz nākamajai nodarbībai...
Saņemts caur Ketī ČepmenuCathy@AmmaTheDivineMother.com
www.AmmaTheDivineMother.com
 
Tulkoja Uldis Kokins