svētdiena, 2017. gada 28. maijs

Vēstījums no Kristus 25.05.2017.

Vēstījums no Kristus 25.05.2017.
Es esmu šeit kopā ar Jums, lai palīdzētu Gaismā augšāmcelties.
Es biju, esmu un būšu klātesošs visā, kas ar jums notiek.
Ja
... arī nesajūtat mani sev blakus, tad ziniet, ka es esmu.
Ja nevarat sadzirdēt manus vārdus, tad pieņemiet, ka es runāju.
Ja vēl neredzat Ceļu, kuru es jums rādu, tad ziniet, ka es eju jums pa priekšu.
Lai kur jūs būtu un lai kā justos, ES Esmu ar jums.
Kad varat to pieņemt ar visu savu apzināšanos, ar katru ķermeņa daļu un šūniņu, tad arī tas var notikt.
Tad sākas mūsu kopīgā dzīve, kas jūs iznes cauri sēkļiem, krācēm, sausumam un negaisam.
Tikai jūsu iekšējā mierā tas var notikt. Un šo mieru dod ticība.
Mazākā šaubu dzirksts mazina jūsu Gaismas spēku un tā ir kā siena, kas mūs atdala.
Jo vairāk ir šaubu, baiļu, neziņas, jo biezāka ir šī siena starp mums.
Sienu varat izkausēt tikai jūs. Soli pa solim, ticot un uzticoties.
Ja arī jūsu acis ir aizvērtas, es jūs vedu.
Protams, ka ir grūti uzticēties tam, ko neredzi, ticēt tam, ko vēl nezini.
Bet Jums tas ir jāpaveic. Vienreiz un līdz galam. Tikai tad es spēšu Jums pilnībā palīdzēt.
Jo tad mūsu Gaismas savienosies un es Jūs vedīšu un rādīšu un mācīšu.
Tad Es būšu Jūs. Un Jūs kā Es.
Ticiet un uzticieties.
Jūsu sirds dziļumā ir šī Gaismas dzirkstele, kas zin visu to, par ko Jums šobrid stāstu.
Atrodiet to, sajūtiet, savienojieties un dzīvojiet šajā Gaismā.

Jo vairāk Jūs tur esiet, vai vairāk manis var ienākt jūsos.
Esiet!
Mīlestībā un pateicībā
Kristus.
Pierakstīja Maija Kadiķewww.engelupasaule.lv