otrdiena, 2017. gada 23. maijs

Par pagātnes aizvainojumiem

Par pagātnes aizvainojumiem.
Autors: Inese Prisjolkova
Ja man jautātu, no kura mirkļa iemācījos būt laimīga, es atbildētu – kopš nemalu uz riņķi savās domās pagātnes neveiksmes, pāridarījumus un kreņķus. Kopš beidzu sevi žēlot un kopš sapratu, ka ES ESMU atbildīga par savu dzīvi un laimi un nevienam (tai skaitā pagātnes notikumiem) nav varas to man atņemt.
Sākotnēji man traucēja tas, kādu “štampu” bija uzlikusi man skola. Es kaut kā ilgstoši domāju, ka neesmu gana gudra, gana centīga, gana veiksmīga, lai man būtu laimīga un veiksmīga dzīve. Pēc tam bija kādas attiecību problēmas – pusaudžu nesaprašanās ar vecākiem, vai pirmās partnerattiecību pieredzes, kas nodarīja daudz sāpes. Notikums, pēc notikuma, kas nekā neatgādināja laimīgu un veiksmīgu dzīvi.
Ar laiku man vispār likās, ka visapkārt ir kaut kā…. laimīgi cilvēki, bet mana dzīve ir kaut kāda pilnīgi nekāda.
Kaudamās ar pagātnes rēgiem un situācijām, es dzīvoju līdz kādiem 35 gadiem. Pēc tam kādu laiku vienkārši par to nedomāju, bet tad….vienā reizē sapratu, ka man ar to visu ir jātiek galā. Ka ja es dzīvošu ar šo pagātnes smagumu, es nekad netikšu pie laimīgas dzīves, skaistām partnerattiecībām, veselības, naudas un …. visa, ko tiešām savā dzīvē gribu. Mani tā pagātne būrtiski vilka atpakaļ, jeb kā enkurs turēja uz vietas.
Un tad vienā reizē, kad rakstīju savu otro grāmatu, es vienkārši ķēros savai pagātnei klāt un biju gatava mainīt savu attieksmi un savu pagātni sakārtot.
Tagad man ir tā, ka pagātne un mana bērnība, mani pusaudžu gadi un agrīnā jaunība ir MANS SPĒKS. Tas mans dzīves periods ir TIK skaists un man tik ļoti saprotams. Es mīlu sevi, es mīlu savus vecākus, es mīlu notikumus, kam toreiz gāju cauri.
Kā es to izdarīju?
Nu dažādi. Atslēgvārds ir, ka es DARĪJU. Ka es dažādiem paņēmieniem un dažādām metodēm to vienkārši caurskatīju.
Un šonedēļ pirmo reizi mums būs tādas nodarbības (rīt seminārs un piektdien vebinārs), kurās apkopošu gan savu pieredzi, gan konkrētas tehnikas, ko varēsim izmantot, lai katrs sakārtotu attieksmi pret savu pagātni.
Ja man jautā kā var izveidot laimīgu dzīvi – saku ir dažas lietas, kas jāiemācās. Sakārtot zemapziņu, dzīvot ar centru sevī, saprast karmu un SAKĀRTOT SAVU ATTIEKSMI PRET PAGĀTNI.
Kad to izdara, tad dzīve mainās.
Nāc droši rīt uz mūsu nodarbību “Kā piepildīt savu pagātni ar mīlestību” un redzēsi, kā Tava dzīve pēc rītdienas būs mainījusies.
Ar mīļumu, Inese
----------------------------------------------------------------------
SEMINĀRS ”Kā palaist pagātnes aizvainojumus” 23.maijā plkst. 18:00 – 20:30
PIETEIKŠANĀS: ej.uz/AtbrivoPagatni