piektdiena, 2014. gada 11. aprīlis

Septiņi gaismas principi


Prāta skaidrība.
Kad mans nodoms ir skaidrs, rodas iecerētās iespējas. Ar skaidru nodomu es radu savu pasauli.


Sirds skaidrība.
Mans īstais es slēpjas aiz domu priekškara .Kad manas domas ir gaišas, es atklāju Gaismas pasauli sevī.


Mīlestība.
Mīlēt nozīmē dot, nevis gribēt. Mīlēt nozīmē neredzēt robežu starp sevi un citiem.


Pateicība.
Pateicība piesaista pozitīvu enerģiju. Atzīt otra cilvēka devumu- tas palīdz man un arī otram augt.


Personīgo robežu pārspēšana.

Kad nebaidos šķēršļu, es ieplūstu visuma plūsmā. Sevis pārspēšana noved pie transformācijas.

Atraisīšanās.

Kad netiecos pēc darba augļiem, darbs rit viegli.
Dievišķais spēks, kas nosaka manu dzīvi, ir pārāks par mani. Darbošanās no veselā viedokļa.


Es esmu daļa no viena Veselā.

Es nedaru neko ar saviem spēkiem vien.