sestdiena, 2014. gada 19. aprīlis

Čakru afirmācija- palīgs, lai atbrīvotos no slimībām un neveiksmēm

Čakru afirmācija- palīgs, lai atbrīvotos no slimībām un neveiksmēm
epadomi.lv Redakcija 2014-04-18 16:28 


Afirmācija ir vārdos vai domās izteikts apstiprinājums, apgalvojums par to, kas ir un reāli pastāv.
Tas tiek darīts tikai apstiprinošā formā un tagadnē.
Pareizi sastādot afirmāciju un strādājot ar to, iespējams atbrīvoties no slimībām, neveiksmēm, likstām – transformēt savas dzīves negatīvās nianses par pozitīviem notikumiem.


Muladhara
Es aizvien vairāk ievēroju sava ķermeņa vajadzības.
Es sajūtu savu ķermeni stāvot, sēžot un guļot.
Es uzticos dabas spēkam un atļauju Zemei mani nest.

Svadhistana
Es esmu līdzsvarā ar savu radošo enerģiju.
Es mīlu savu ķermeni un pieņemu savu seksualitāti ar mīlestību.
Dzīve – tā ir Dieva dāvana. Es gribu un varu to baudīt.

Manipura
Es pieņemu jebkuru lēmumu apzināti un stingri.
Es izmantoju savu personīgo spēku, vēloties palīdzēt citiem.
Es uzticos savām jūtām un ticu pilntiesīgai dzīvei.

Anahata
Līdzjūtības spēks savieno mani ar visām dzīvām būtnēm.
Es atveru savu sirdi, lai mīlētu un būtu mīlēts.
Es mīlu sevi tik stipri, cik es esmu ES.
Višudha
Es priecājos par savām radošām spējām un atvērtību.
Es esmu atvērts un pieņemu vārda spēku.
Es vienmēr saku patiesību, mani vārdi nāk no sirds.

Adžna
Es esmu atvērts savai iekšējai gaismai.
Es zinu, ka īstenībā pats varu atbildēt uz visiem jautājumiem.
Es sāku just, ko man čukst mana intuīcija, mana fantāzija izpleš spārnus.

Sahasrara
Es esmu apzinīgs.
Es savienojos ar Dieva gaismu un mieru.
Es atveros tīras esības pieredzei.