svētdiena, 2014. gada 13. aprīlis

Jūs VIENMĒR saņemat Dieva Mīlestību - Erceņģelis Gabriēls caur Shanta Gabriel

Jūs VIENMĒR saņemat Dieva Mīlestību
06.04.2014 … Erceņģelis Gabriēls caur Shanta Gabriel
http://spiritlibrary.com/shanta-gabriel/
No angļu/krievu valodas tulkoja Maija Čepule …




Šīsnedēļas Gabriēla vēsts:
Jūs vienmēr saņemat Dieva Mīlestību, vienalga – esat uz to noskaņoti, vai nē.


** no Shantas ...**

Tā ir jautra izvēle pēc iepriekšējās nedēļas ziņas. Pat tad, ja jūs nedodat sev laiku lai būtu saziņā ar Viņu – jūs VIENMĒR saņemat Dieva Mīlestību.

Mēs dzīvojam Dieva Mīlestības Okeānā. Man tiek teikts – jūs varat nākt pie šī Visa Pastāvošā Okeāna ar tējkarotīti, varat nākt ar spaini, vai arī ar konteineriekrāvēju – Okeānu tas neuztrauc. Dieva Mīlestības Okeāns vienmēr ir pieejams. Jūs varat paņemt tik, cik jums nepieciešams.

 Tas ir tāds Okeāns, kurā mēs dzīvojam, kustamies, un pastāvam. Mēs peldamies šai Okeānā kā mazas zivtiņas, tik ļoti Dievišķās Mīlestības ieskautas, ka aizmirstam, ka tas viss ir ap mums. Bet tomēr kad mēs tikai nedaudz uzmanības pievēršam šim Bezgalīgajam Avotam – visa mūsu būtība piepildās ar Gaismu, ko tas izstaro. Kas par Dāvanu!

 Gadiem ilgi es jutos vientuļa, atsvešināta un atdalīta no Mīlestības. Es centos sevi piepildīt ar daudzām lietām, kuras tomēr neatbilda tai dziļajai iekšējai vajadzībai, kas mita manī. Es sekoju visam, kas man tika mācīts, ticībā, ka tas padarīs mani laimīgu. Es atklāju ļoti drīz, ka viss, kas šinī pasaulē izgudrots, lai varētu sevi uzskatīt par veiksmīgu – priekš manis ir tikai tukša skaņa.

 Man bija nepieciešams ilgs laiks, lai saprastu – ko nozīmē dzīvot garīgu dzīvi valstī, kur tiek uzskatīts, ka tas ir mazsvarīgi, ka tas ir pārāk savādi, lai tam pievērstos. Kad es centos saņemt no ārienes mīlestību un atzinību – bija smagi piedzīvot no draugiem un ģimenes šādu noraidījumu.

 Labā ziņa priekš manis bija, kad es atklāju, ka tāda ir bijusi manas Dvēseles griba – nosūtīt mani SEVĪ, savā iekšienē, lai TUR atrastu to Mīlestību, kas man patiešām bija nepieciešama. Tādā veidā es tiku piespiesta turpmāk koncentrēties uz savu garīgo praksi, kas vēlāk kļuva par bagātu iedvesmas, un dziļas nezūdošas Mīlestības avotu.

 Dāvanas, ko saņemu savas garīgās prakses ietvaros, nodrošina man ilgoto iespēju padalīties ar citiem līdzīgiem cilvēkiem gan nebeidzamā metodisko mācību ciklā, gan arī praktiskā tilta veidošanā starp Debesīm un Zemi. Redzams, ka daudziem cilvēkiem trūkst mīlestības, ko viņi gribētu piedzīvot savā dzīvē. Ja padalīšanās savā pieredzētajā palīdzēs kaut vai vienam cilvēkam atvērties tai Dievišķajai Gādībai, kas pieejama mums visiem, tad grūtībām, ko man nācās piedzīvot, būtu daudz lielāka vērtība.

Šī vēstījuma saņemšana mani iedvesmoja un radīja jaunu dziļu sapratni par to, ka pat tajos brīžos, kad es nebiju fokusējusies uz savu Garu – Dieva Mīlestība nepārstāja darboties, un turpināja mani uzturēt. Es zinu un varu paļauties, ka Dievišķā Mīlestība ir pieejama man vienmēr. Man nepieciešams tikai atvērt savu Sirdi, un ļaut tai piepildīties pārpārēm.


** Gabriēla vēsts #2 **

Jūs vienmēr saņemat Dieva Mīlestību, vienalga – esat uz to noskaņoti, vai nē.

Dārgie,

Dievišķā Mīlestība ir enerģija, kas caurstrāvo Visumu. Tā ir esence, kurā jūs dzīvojat, kurā kustaties un pastāvat. Nav itin neviena brīža, kad jūs būtu atšķirti no Dievišķās Mīlestības, pat ja jūs par šo faktu neko nezinat. Dievišķā Mīlestība VIENMĒR ir šeit priekš jums.

 Kad jūs izvēlaties apzināties, ka jūs peldaties Visuma Gaismā ikkatru brīd – jūsu dzīve var izmainīties uz labāku. Kad jūs atceraties, ka vienmēr saņemat Dieva Svētību – tad jūs zinat, ka esat augstākā mērā Mīlēti. Neatkarīgi no tā, ko jūs esat vai neesat izdarījuši – jūs esat Mīlēti. Jūs esat Mīļotais Bērns labu vēlošajam Dievam, kurš grib, lai jūs būtu laimīgs, brīvs, bagātīgi nodrošināts un pārpilns Mīlestības. Tas ir tas, ko jūs esat pelnījuši – tādēļ, ka JŪS EST JŪS.

 Jūs esat nonākuši šinī vietā un laikā – lai sadzirdētu šo vēsti. Jums vajag atcerēties – CIK ĻOTI JŪSU DZĪVE IR VĒRTĪGA Visa Pastāvošā Radītājam. Peldieties šinī iespējā kādu brīdi. Ieelpojiet Dievišķo Gaismu, un apzinieties – patiešām APZINIETIES – CIK ĻOTI JŪS ESAT MĪLĒTI.


 Neviena cita šinī pasaulē nav ar tādām Dāvanām, Talantiem un Spējām, kādas ir jums. Kad jūs to aptverat – jūs izjūtat milzīgu pateicību, zinot, ka ceļš jums tagad ir brīvs – Dieva doto Talantu un Spēju lietošanai, lai savu dzīvi padarītu plašāku un bagātāku. TĀ DĒĻ JŪS ESAT UZ ZEMI NĀKUŠI. 


 Jūs tāpat esat šeit nākuši, lai apgūtu Mācības, kuras jūsu Dvēsele ir izvēlējusies iziet. Šīs Mācības var jums izlikties grūtas. Jūs varat neieraudzīt ceļu savu Sapņu īstenošanai. Jūs pat varat nesajust, cik tas ir labi, ka jums ir Sapņi ko piepildīt. Tomēr jūsu IEKŠIENĒ atrodas Gaismas Dzirksts, kura ZINA, ka jūs VIENMĒR varat saņemt Dieva Mīlestību.


ŠĪ MĪLESTĪBA, KURU JŪS NEPĀRTRAUKTI SAŅEMAT, satur enerģiju, kura var ienest jūsu Sapņus šinī pasaulē. Šī Mīlestība var izdziedināt visu, kas rada jums sāpes. Šī Mīlestība nes Cerību un satur Patiesības Sēklu savā Gaismas pilnajā enerģijā. VIŅA ŠEIT IR PRIEKŠ JUMS TAGAD. Ieelpojiet Dievišķo Mīlestību.

 Eņģeļi ir Dieva Vēstneši. Viņi nes Dievišķo Mīlestību tiem, kas vēlas to saņemt, un sniedz  no Kosmiskās Klātbūtnes visu, kas viņu rīcībā. Tad sakiet, ka jūs vēlaties saņemt šo Mīlestību. Jūs esat cienīgi saņemt Dieva Mīlestību ikvienā savas dzīves jomā.


Atcerieties – kad jūs ejat šai dienai cauri – neatkarīgi no tā, ko jūs darat, un kur esat:

VIENMĒR jūs saņemat Dieva Mīlestību, vienalga – esat uz to noskaņoti, vai nē.


http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=5327394