pirmdiena, 2012. gada 16. jūlijs

Vīra/sievas enerģētiskā piesaiste un atbrīvošana



 
Ingrīda Grosmane
 
Mana PIEREDZE.............
ES atbrīvojos un vīrs aizgāja TAD, kad:
1. pieņēmu viņu tādu KĀDS IR...ar visām IZDARĪBĀM...
2. pateicos par perfekti pildītiem līguma nosacījumiem...
3. pieņēmu un pateicos, samīļoju un atlaidu caur transformāciju VISU to ko tas man , kā mans SPOGULIS rādīja...visas tās izpausmes ko redzēju...
tad, kad tiku vaļā FIZISKI, turpināju strādāt ENERĢĒTISKI, lai palaistu vaļā piesaisti...Karmiskās attiecības bija nokārtotas un biju samaksājusi visu, ko biju parādā no iepriekšējās dzīves...bet PIESAISTE bija atlaižama..........tā piesaiste , es domāju , arī veidojas no tām sāpīgām emociju atmiņām...sajūtām...jo jūtas kā ķīmija IZBEIDZĀS tai brīdī, kad karmiskās attiecības bija nokārtotas...
nu...kaut kā tā...jā, bija daudz lūgšanu, afirmāciju, nodomu tai laikā...darīju "metodom vtika" ....
un... vīra/sievas vietā vispār jebkuru tuvinieku, kopdzīves partneri, arī vecākus un bērnus...jo visur ir faktiski viens un tas pats darbs..................vismaz es ar vienu no bērniem strādāju tieši tāpat, tikai ar to starpību, ka vīrs aizgāja, bet bērns izmainījās...........
 
Es aizgāju no vīra tad, kad sāku nesaprast-ko es vispār te daru??? viņa mājā???
Tad, kad, pēc ilgiem meklējumiem un ciešanām, biju viņu pieņēmusi tādu, kāds viņš ir un atlaidusi - mūsu attiecības kļuva ideālas, lai neteiktu vairāk...pārāk ideālas...
Man tas apnika un es aizgāju...
Pēc 3 nedēļām mainīšu dokumentus...vienīgais, kas man atgādina par 27gadu laulību ir viņa uzvārds...
 
http://www.draugiem.lv/group/16028048/?f_tid=4209969