otrdiena, 2012. gada 17. jūlijs

Tikšanās ar Ians Grahams (Baltais Vērsis)


Dārgie lasītāji, semināra dalībnieki un draugi!  
Atgādinājums. 


Tikšanās ar Ians Grahams (Baltais Vērsis) - grāmatas "Dievs nekad nenokavē… un nekad neatnāk pirms noteiktā laika!" autoru. 
25.-30.jūlijs, Kauņa, Lietuva 


26.jūlijā 18:00 būs tikšanās ar Ianu Grahamu un Balto Vērsi ar tulkojumu krievu valodā. 


Runājot par Balto Vērsi – kas viņš ir? Vai viņš reiz dzīvoja Ziemeļamerikas prērijās? Vai es biju Baltais Vērsis iepriekšējā inkarnācijā? Vai viņš ir daļa no mana augstākā Es? Šobrīd mani šī atbilde uztrauc daudz mazāk, nekā toreiz, pirms 26 gadiem, kad mans ego un apņemšanās būt autentiskam diktēja manu vēlmi uzzināt, vai viņš ir kāda no manis atdalīta būtne vai nē. Es vēl joprojām nevaru droši pateikt, kā ir patiesībā. Viņa atbilde uz šo jautājumu skan: „Es esmu tā vēsts, ko nesu.” 


„Esmu priecīgs par šo iespēju piepildīt savu vislielāko vēlmi – vēlmi kalpot jums, aiznest jūs caur saviem vārdiem uz vietu, kas piepildīta ar dziļāko mieru, lielāku skaidrību un labāku izpratni. Vēl vairāk - es ceru, ka mana mācība padarīs jūsu dzīvi vieglāku, ērtāku un skaistāku, atbrīvos jūs no sasprindzinājuma un trauksmes.” Baltais Vērsis 


Vairāk informācijas skatieties mājas lapā: www.inlighthouse.lv 


Ar vislabākajiem vēlējumiem,
Kaspars, 29435539 


P.S.
Būšu jums pateicīgs, ja šo informāciju jūs pārsūtīsiet tālāk saviem draugiem, kurus tā varētu ieinteresēt...