otrdiena, 2012. gada 31. jūlijs

Ammas 338. stunda




Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Pēc tam, kad esi pabeidzis enerģētisko sagatavošanos un meditāciju, es gribu, lai tu parotaļājies ar savu enerģiju.
Kad bērns mācās staigāt, viņš izskatās neveikls. Viņam rodas grūtības koordinēti virzīt savas rokas, kājas, pēdas pareizā virzienā.
Viņam ir jāapgūst līdzsvara māka.
Arī tev ir jāmācās līdzsvaru. Jāapgūst māka virzīt savu enerģiju turp, kur tu to gribi.
Tava enerģija sekos taviem norādījumiem, taču tev jābūt koncentrētam.
Lai kur tu pašlaik arī atrastos, saredzi sevi, sajūti sevi staigājam pa istabu.
Pieskaries istabā esošiem priekšmetiem.
Kā tu sajūti tos?
Droši vien jau atcerējies, ka šis vingrinājums ir līdzīgs tam, kurā tu stiepi roku uz istabas kaktu.
Tagad uzņem enerģiju savā kronī (cekulā). Viss, kas tev ir jādara, ir jāsaredz, jāsajūt vai jāizjūt enerģijas ienākšanu kronī.
Virzi enerģiju caur savu ķermeni lejup uz zemi.
Tagad uzņem enerģiju no zemes. Enerģiju tu vari uzņemt caur pēdām vai savas prānas kanālu (cauruli).
Virzi enerģiju augšup un izvadi to ārā caur savu kroni.
Tagad uzņem gaismu no augšas un no apakšas.
Savāc to kopā savā sirdī.
Ar Zobenu rokā virzi enerģiju uz savu roku, kurā turi Zobenu un tālāk virzi to pa Zobenu ārā.
Veltī šim vingrinājumam vairākas minūtes – uzņem enerģiju savā ķermenī un paspēlējies ar to.
Izpildot šo vingrinājumu, tu mācies vadīt savu enerģiju. Tu apgūsti māku kontrolēt savu enerģiju.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins