ceturtdiena, 2012. gada 12. jūlijs

Jaunais Laikmets ir sācies




Pamelas čenelings ar Ješua
Tulkojuši Marija Baesa un Franks Tehans
Dārgie draugi,
Jaunais Laikmets ir sācies. Es esmu Ješua. Es esmu šeit kopā ar jums priekā, un es saku jums: mēs esam tur, Jaunais Laikmets ir sācies! Jaunā pasaule atveras jūsos un visapkārt jums. Tas ir sācies, jaunā Zeme ir tapusi. Un vecā, vecās Zemes realitāte, kā jūs varat redzēt, irst un brūk. Jūs varat redzēt to notiekam ikdienu ziņās, notikumos, kas atgadās globālā līmenī, un arī mazākā veidā cilvēkos apkārt jums, kuri ir krīzē. Viņus ir ķērušas personīgas nelaimes finansu jautājumos, attiecību jautājumos vai veselības problēmas no viņiem šķietami neatkarīgu apstākļu dēļ. Visi šie notikumi strādā kā katalizatori, kā modinātāja zvans, kas piespiestu jūs iet ļoti dziļi iekšienē un sākt meklēt to, kas patiešām tur ir. Ko jūs tur atrodat, kas faktiski ir jūsu pamats un cik stabils jūs esat? Kāda aizsardzība jāpārvar, lai atrastu to, kas pieder tikai jums un kas ir neatkarīgs no tā, kas notiek ar jums pasaulē ārpus jums? Vai jūs atrodat stabilu bāzi šeit iekšienē, jeb jums liekas, kas esat nonākuši neizmērojamos nenoteiktības, baiļu un izmisuma dziļumos? To krīze, reāla krīze, dara ar katru. Jums ir atņemta visa drošība, un viss ir apdraudēts jūsu dzīvē. To apziņas attīstība dara ar cilvēkiem šajā laikmetā gan makro līmenī, globālajā politikā, ekonomikā un kultūrā, gan mikro līmenī, indivīdos un jūsos pašos. Jums viss tas ir pieredze jūsos pašos, un daži no jums joprojām pieredz, kā viss mainās jūsu dzīvē. Šis ir intensīvu pārmaiņu laikmets, un tā vietā nāk jaunā – jau redzamā – ierašanās.
Es sveicu jūs visus no šī jaunā iekšienes, jaunā, ko es esmu redzējis dzimstam jūsos. Tā ir tā jūsu daļa, ar kuru es sazinos šeit, bet ne tā daļa, kura joprojām ir iestrēgusi vecajās bailēs, šaubās un neskaidrībā – es dodu savu enerģiju jaunajai daļai. Es koncentrēju savu uzmanību, savu vērojumu uz to, un tā es lieku tai uzplaukt. Sajūtiet manu enerģiju un manu klātbūtni. Jūtiet manu skatienu uz jums, koncentrētu uz spožāko un optimistiskāko, cerīgo, spēcīgo, skaisto jūsu daļu, un jūtiet, kā tā iedegas. Jūtiet, kā jūs patiesībā jau visu zināt, un jūtiet, ka jūs esat tur, jo jūs esat tur! Jūs stāvat tur, un jūsu zemes būtības iekšienē jūs nesat jūsu dvēseles Gaismu. Jūtiet savā sirdī, ka jūsu Zvaigžņu Gaismu jūs esat noenkurojuši šeit uz Zemes. Jūsu vēlēšanās pēc iekšējās atbrīvošanās un sapratnes tagad pārvēršas par Jaunu Sākumu, un ļaujiet tam vest jūs caur dzīvi – uzticieties dzīvei.
Jums tas nav jādara vieniem, mēs visi šeit esam kopā. Sajūtiet mūsu kompleksās enerģijas spēku, tas nav ne spēks, kas rīkojas, ne vara, kas ir pastāvīgi aizņemta. Tas vairāk līdzinās auglīgai augsnei, kas atbalsta un baro jūs, klusu un bez piepūles. Tā ir sajūta, ko rada līdzīgi domājošu cilvēku klātbūtne. Jūtiet šīs līdzīgās dvēseles apkārt jums un arī tās no paplašinātākās ģimenes, kas pastāv; viņas dabiski bagātīgi ir pārstāvētas Nīderlandē. Jūs vairs neesat vientuļnieki, kuri iebilst pret pastāvošo kārtību vai kuri aizgriežas prom, jo nejūtas piederīgi. Jūs vairs neesat kā vientuļie čempioni.
Tieši tagad pārmaiņu laikmetā pastāvošā kārtība ir tuvu savai promiešanai. Nav vairs nevienas no vecajām patiesībām, cilvēku sirdīs ir bažīgs tukšums. Lietas, kas vienmēr izskatījās tik drošas un kuras varētu būt garīgi uzspiestas vai manipulētas, tagad slīd kā irdenas smiltis caur jūsu rokām. Šis laikmets prasa dziļāku vecā atlaišanu un patiesi jaunu pamatu jums zem kājām. Jūs jau esat uz šī ceļa kādu laiku, tāpēc jūs esat tie, kuri var rādīt piemēru citiem. Darot to, atkal, ne caur darbību un aizņemtības troksnī, bet caur prieku par to, kas jūs esat. Tagad jūs patiešām varat atslābt, mēs esam tur! Jaunā Zeme lēnām aug un zied.
Enerģija no Jaunās Zemes pārklāj dusošo, vispirms viņas realitātes robežās un tad viņas plaisās un plīsumos, un viņa patiešām nekad nevarētu aiziet prom. Un tā jūs bieži jutāties kā Gaismas Darbinieki, sevišķi iepriekšējās dzīvēs, kad jūs slēpāties pa kaktiem un spraugām un kad jūs nevarējāt nākt ārā vai kad nebija atļauts to darīt. Tagad struktūras brūk, un Gaismai ir dota brīvība iznākt no šiem šaurajiem stūriem.
Jūs varai iznākt, jūs esat laipni lūgti, un tagad jūsu enerģija ir vairāk nekā laipni lūgta. Lai gan jūs varētu justies neērti un jūs varētu brīnīties, vai tas tiešam ir iespējams, es aicinu jūs būt dāsniem ar to, kurā jums ir pārsvars caur iekšējo darbu: gudrību, kuru jūs esat guvuši, un klusumu un līdzjūtību jūsu sirdī. Rādiet to brīvi citiem un neslēpiet vairs – ļaujiet Gaismai plūst. Jūtieties kā mājās uz šīs Zemes, tā ir jūsu planēta un arī jūsu Mājvieta. Tomēr es redzu, kā jūs visi cīnāties ar šaubām un nedrošību, “vai mēs esam gaidīti šeit un vai sabiedrībai būs labums no vēstījuma, ko nesam?” Un atbilde ir: Jā! Bet jums nav jādomā sociālo struktūru vai izturēšanās terminos – tikai turiet tos mazus. Jūsu personīgajā dzīvē ir daudz ceļu, kuros jūsu Gaisma var plūst skaidrāk.
Paskatieties tagad, kā jūs dzīvojat savā ikdienas vidē, un paskatieties, kā jūsu enerģija tur plūst. Ņemiet vienu konkrētu situāciju un ļaujiet tai rasties spontāni. Varbūt tas ir kaut kas saistībā ar jūsu ģimeni, ar partneri vai ar kaut ko jūsu darba jomā. Vai jūs ļaujat citiem redzēt jūs, kāds jūs patiesi esat? Vai jūs uzdrošināties rādīt savu īsto seju vai jūsu zināšanu, vai jūsu gudrību, vai jūsu diženumu? Jeb jūs kavējaties no bailēm un vecā kauna par visiem tiem laikmetiem un dzīvēm, kur jums vajadzēja slēpties ēnā? Tagad ir pienācis laiks, lai jūs pierastu pie šī pavērsiena.
Daži no jums joprojām projicē vīziju par Jauno Zemi jūsu priekšā, ka viņa joprojām nāk un ka viņa atrodas nākotnē – ne tagad, bet kādreiz. Bet es saku jums: viņa ir tagad! Laikmets ir pienācis un notiek pārmaiņas tagad, haosa vidū. Tieši tagad atveras cilvēku sirdis. Ieņemiet savu likumīgo vietu un nevilcinieties. Un kā jūs to darāt? Kā jūs tagad ieņemat savu vietu pasaulē? Kā jūs runājat, kā jūs rīkojaties, kā jūs dzīvojat no jūs dvēseles, no jūsu dziļākā kodola? Dzīves Jaunajā Laikmetā, Jaunajā Zemē, īpašība ir, ka tur vienmēr ir saikne ar savu dvēseli un ka jūs pārvietojaties kopā ar straumes plūsmu. Sekojiet savai sirdij, jo viņā slēpjas galvenā atslēga. Un, ja jūs konstatējat, ka vecās bailes un šaubas sagrābj jūs tvērienā, apskaujiet tās savā sirdī, bet esiet apņēmīgi: “tās vairs nepieder man, tā ir stacija, kurai es jau esmu pabraucis garām, mans ceļš tagad ved cauri Vārtiem.”
Ziniet, kas jūs baro un kas dod jums enerģiju uz Jaunās Zemes. Meklējiet tās vietas vai tās situācijas, vai tos cilvēkus, kas ved jūs atpakaļ uz jūsu centru un kas palīdz jums saprast, kas jūs esat, un būt brīvam no vecā. Tagad tas var notikt, jo jūs esat attīrījuši savu paša ceļu. Es vēršos pie jums: ticiet sev! Bieži jūs joprojām padarāt sevi mazus jūsu domās. “nē, es nevaru to darīt, jo es vēl neesmu izdarījis šo vai to, un man ir jāatlaiž x vai y, it īpaši visas manas bailes un šaubas.” Un tā ir taisnība vienā ziņā, bet kāpēc jūs veltāt savu uzmanību – tumsai? Es skatos uz zeltu jūsos: jaunā laikmeta mirdzumu, un es aicinu jūs darīt to pašu un būt izbrīnītiem un pārsteigtiem par visu skaistumu, kas atrodas jūsos un vēlas mirdzēt. Te nav ego vai aplams lepnums redzēt sevi Gaismā – tā ir Dieva Gaisma visbeidzot, izņemot to, ka Dievs nav kaut kas ārpus jums, bet spēks, kas plūst caur jums, neizsmeļams, dzirkstošs un radošs. Apsveiciet šo brīnišķīgo izsmalcināto mirdzumu jūsos!
Un, protams, jūs varat saprast cēloņus, kad jūsu cilvēciskā patība reizēm ir pārņemta ar bailēm un šaubām, ar satrauktām domām, taču jūs vairs neļaujat sevi izsist no sliedēm. Sajūtiet cieņu par sevi pašu – sajūtiet, ka šai cieņai ir tiesības būt – un ārstējiet veco, gan sevī pašā, gan citos, ar līdzcietību. Bet neapjūciet ar veco vairs, jūs esat ārpus tā.
Un tā, tas ir mans vēstījums šodien, pateikts ļoti vienkārši: jūs esat tur – mēs esam tur – Jaunais Laikmets ir sācies! Ļaujiet tam dejot visās jūsu šūnās un ļaujiet tam plūst uz āru. Vairs nereaģējiet ar nelīdzsvarotu atdošanu vai cīņas gaidām, vai, radot spiedienu uz sevi. Esiet spontāni, tik dabiski, kā stari nāk no Saules, tik dabiski, kā zieds parāda savu daiļumu Pavasarī. Esiet sava Patiesā Patība, kura plūst no sirds iedvesmas, un neesiet maldināti ar jūsu prātu, kas ceļ iebildumus. Protams, esiet laipni pret intelektu, šaubām, bet pasmejieties par tiem. Ejiet līdzi šai priecīgajai straumei uz Jauno Laikmetu, jo tas gaida jūs visus. Caur jums nāks Jaunās Zemes diženums.
Ješua
© Pamela Kribbe 2012
www.jeshua.net



tulkoja Jānis Oppe