pirmdiena, 2012. gada 16. jūlijs

Sergeja Lazareva lekcija


Sergejs Lazarevs par Sekret tehniku patieso dabu un garīgās dzīves vektoriem
 
ļoti labi parādīti akcenti starp maģisko/okultu un garīgo dzīvi; starp primāro un sekundāro;
starp Dieva meklējumu un vēlmju īstenojuma vektoriem garīgajā dzīvē
 
С.Н Лазарев О фильме "Секрет" и не только...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8WdZvdoR8sE
42 min
 
Vērtīgi ieklausīties.
Visas prakses, Ci Gun, krija joga, viss, ko esmu darījusi man ir licis atbildēt uz jautājumu, mīļā, kadēļ Tev to vajag?
manai sirsniņai visa kā bija gana arī pirms tam:)Un tā pat jutās ļoti laimīga.
Sapratu, ka nevajag.
Varēšanas laiks pagājis....Labāk kaut ko nevaru, nekā varu par daudz:)))
Visus tos vigrinājumus var apgūt un veiksmīgi praktizēt ,tomēr man labak patīk brīva inprovizacija dejā, kad nezinu, kā skanēs mūzika un varu to vien apjaust, ļaut kustēties ķermenim, kā mūzika to vada, nevis darīt kaut ko iemācītu, labi tehniski noslīpētu, ja zinot, kur solis jāliek....
Tagad labāk jūtos ganoties pļavā, lasot asinszāles un vīgriezes. Un tur ir tieeši tas, ka gribu just, brīvība, mīlestība un harmonija. Vēl jūra, arī pie tās jūtos ļoti labi.
Lazareva lekcija atbildēja uz daudziem maniem iekšējiem jautajumiem.
Paldies Valdim Svirskim par ieteikumu un iesākto diskusiju domubiedru grupā Vienotā gaisma.
http://www.draugiem.lv/#/blogs/?p=7445740
 
protams, kad mēs lūkojamies uz šo autoru, mums ir jāsaprot,
ka saturs tiek izteikts daudz būtiskāks par veidu kā to dara;

Paldies par materialu, Valdi

Paldies, apstiprinājās mana nepatika pret Sekretu. Tagad kļuva skaidrs!

jau pirms pāris gadiem bija kļuvis skaidrs par pieejas algoritmu, taču šeit diezgan labi apstāsta, vienīgais terminoloģija viņam tāda pašvaka un krāsas bišķīt sabiezina, taču pamatmotīvs parādās skaidri - tas pilnībā atbilst Lielo Jogas/Vēdantas meditācijas skolotāju pamatnostādnei - lūgšana, koncentrācija un meditācija ir līdzeklis mīlestības/līdzcietības uz Visaptverošo kāpināšanai - ne biznes projektiem, kuri ar ja saprātīgi nav slikti, taču ir jāsaprot, ka tie vienalga ved strupceļos;

Es Lazareva sistēmu pārzinu diezgan labi, man tas ir viegli uztverams. Cilvēkiem bieži vien labāk pielec, ja tās krāsas arī nedaudz sabiezina, labāk motivējas...

Tās gan ir muļķības, ko Lazarevs stāsta, ka badojoties tiek bloķētas gara funkcijas. Gluži otrādi, gavēnis un badošanās ir bijuši vienas no metodēm, kā atbrīvot jeb tuvoties garam jeb pareizāk - Ego jeb Augstākajam Es. Visas garīgās Mācības iesaka līdz minimumam samazināt pārtiku, ēst tikai tik, cik nepieciešams fizioloģisko funkciju nodrošināšanai iepriekš minētā iemesla pēc.
Un vispār - Visums sastāv no enerģijas, VISS ir enerģija, kā enerģiju var pretstatīt mīlestībai kā kaut ko sliktu!!!! Un - vai tad mīlestība nav enerģija? Vai kāds var paskaidrot???

Tur jau bija runa par šīs enerģijas sūtīšanas (atdošanas) motivāciju. Mīlestība ir enerģija, bet ir ļoti daudz dažādu enerģijas veidu, dažāda smalkuma, dažādu vibrāciju enerģija. Viņš nevis enerģiju pretstata mīlestībai, bet gan enerģijas atdošanu konkrēta mērķa iegūšanai (villai par 3 miljoniem) nevis mīlestības dēļ.

Jā, tur par to Kristus badošanos tuksnesī viņš kaut ko ir pārteicies. Vajadzētu būs ka bloķējas ķermeņa un dvēseles vajadzības (viens pats tuksnesī bez sabiedrības un badošanās kā ķermeņa ierobežošana) un tad vieglāk nonākt saskarsmē ar Garu. Tā es sajutu...

es, ja godīgi, tā arī dzirdēju, bet paralēli arī strādāju un klausījos, laikam dzirdēju, ko gribēju dzirdēt

galvenais saklausīt tematisko pamatvēstījumu, otršķirīgais un terminoloģiskais tās jau citas lietas;
terminoloģijā viņam gan ir pašvaki, bet pamatakcents labi manāms;

es termonoliģijā vispar esmu nulle, man vajag kā omei laukos, visu garos, paplašinātos teikumos

 
http://www.draugiem.lv/group/16000754/joga-un-gariga-pilnveidosanas/?f_tid=4206919