piektdiena, 2012. gada 20. jūlijs

Dziedināšanās darbnīca seno Baltu enerģijās


Dziedināšanās darbnīca seno Baltu enerģijās
26.līdz 29.jūlijā Jāņkalnos pie Talsiem  ( http://www.janukalni.lv/ ).


Papildus informācija un dienu plāns (arī http://sidrabvejs.blogspot.com/ ).
 
Dziedināšana notiek mums katram un visiem kopā ceļot savas iekšējās gaismas vibrācijas. To darām apzinot savas neizgaismotās jeb ēnas puses, tad mīlestībā pieņemot tās, piedodot sev un citiem iesaistītajiem, pateicībā par gūtajām mācību stundām un pieredzi, tās izgaismojam un harmonizējam. Rezultātā maināmies mēs paši un mainās mūsu dzīves. Citiem vārdiem sakot, ja esam izvēlējušies pārtapt no Prāta Cilvēka (Homo Sapiens) par Gaismas Cilvēku (Homo Luminous), tad šajās darbnīcās ir iespēja gan uzzināt kā to paveikt, gan soli pa solim to praktiski izdarīt. Dienvidu virzienā, kā tajā, kur fiziskā pasaule ir vistuvāk smalkajai pasaulei un kur tā vispilnīgāk izpaužas, mēs uzsākam savu apzināto dziedināšanos, darbojoties ar tām savām iekšējās ēnas daļām, kuras nepārprotami izpaužas mūsu ikdienas dzīvē un materiālajā pasaulē tajās mūsu dzīves jomās, kur trūkst līdzsvara un harmonijas.
 
Viens no pamatlikumiem, darbojoties ar enerģijām, ir tāds, ka visa šī darbība notiek harmoniski un spēcīgi, ja norisinās atbilstoši fiziskās vietas un to apdzīvojošo cilvēku enerģijām un tradīcijām. Latvijā tās ir mūsu senās spēka jeb svētvietas un mūsu tradīcijas. Acīmredzot, ne jau velti ir salicies tā, ka šī darbnīca notiek vienā no Augškurzemes spēcīgākā svētvietu kompleksa svētkalniem - Jāņkalnā. Manis paša līdzšinējais dzīves ceļš ir gādājis, lai uzkrātos gan zināšanas par senajiem baltiem - letiem, kuršiem, zemgaļiem, gan arī vēl senākas par darbošanos enerģētiskajā plānā. Praktiskā darbošanās mītiskajā līmenī norisinās ar tādiem spēcīgiem "darba rīkiem" kā Spēka un Dievišķās dainas, mūsu zīmes, mūsu Dievības.  Šīs zināšanas un mana pieredze ir tā, ar ko es šajos laikos jūtu aicinājumu dalīties. Dalīties ar tiem, kuri šādu zināšanu un prasmju kombināciju sajūt kā savējo, kā vajadzīgu daļu savā šīs dzīves ceļojumā.
 
Tagad īsi par to, ko varam sagaidīt šajā Dienvidu darbnīcā. Darbojoties ar Dienvidu virziena enerģijām mēs dziedinām pašas smagākās jeb blīvākās enerģijas, kas mums neļauj savas dzīves dzīvot harmonijā un mīlestībā. Ar katru nākamo virzienu darbojamies ar arvien smalkākām enerģijām - ar no senčiem un no iepriekšējām dzīvēm mantotām traumām, ar dvēseles līmeņa traumu dziedināšanu, ar priekšstatu un lomu apzināšanos un nevajadzīgo atmešanu. Tādēļ katru nākamo virzienu uzsākam pēc iepriekšējā apgūšanas. Dienvidu virzienā tiek izmantoti arī tādi ļoti iedarbīgi rituāli kā uguns rituāli un četri rituāli dziedniecības un gaišredzības spēju aktivizēšanai, aizsardzības jeb spēka jostu rituāls un harmonijas jeb enerģētisko lūku (čakru) harmonizēšanas ar baltu zīmēm rituāls.  Šie četri dažādu spēju aktivizācijas rituāli jeb iniciācijas  patiesībā ir gaismas sēklu iedēstīšana mūsu gaismas ķermenī, kas aktivizē attiecīgās enerģijas. Katra paša ziņā ir - vai ļaut šīm sēklām uzdīgt un izaugt.
 
 
Īss darbnīcas dienu saturs (26.līdz 29.jūlijs, Jāņkalni pie Talsiem).
 
26.jūlijā (1.diena)
Sakarā ar dalībnieku izteikto vēlēšanos, šīs darbnīcas sākums tiek pārcelts uz 18:00 (ierašanās no 16:00)
16:00 - 18:00
Ierašanās, reģistrēšanās, gultas vietu vai telšu iekārtošana, iepazīšanās ar apkārtni
 
18:00 - 19:30
Iepazīšanās, stāsts par rituāla norisi, nozīmi, svētās telpas jeb Māras baznīcas veidošanu
 
19:30 - 20:30
Vakariņas
 
20:30 - 21:30
"Ēnu" un "Gaismas" bultu gatavošana, gatavošanās uguns rituālam
 
21:30 - 23:30
Uguns rituāls


27.jūlijā (2.diena)
.         Senais pasaules uzskats
.         Gaismas ķermenis
.         Darbs ar enerģijām
.         Enerģiju uztveres trenēšana
.         Muskuļu tests
.         Darbs ar čakrām
.         Atbrīvošanās no smagajām enerģijām
.         Pagātnes "ierakstu" noņemšana
Vakarā rituāli/ iniciācijas:
.         Dziednieka rituāls
.         Pirmelementu enerģētiskās aizsardzības spēka jostu rituāls
 
28.jūlijā (3.diena)
.         Pagātnes traumu kā čūskas ādas nomešana
.         Smilšu gleznas tehnika
.         Ceļojums uz Apakšējo valstību (Paradīzes dārzs, Dvēseles Pilnības istaba, Talantu istaba, spēka dzīvnieks)
.         Ceļojums pie Laika Vīra uz Dzintara Templi
.         Dvēseles esences nolasīšana izmantojot dziedināšanas akmeņus
Vakarā rituāli/iniciācijas:
.         Gaišredzības rituāls
.         Baltu zīmju iedēstīšana enerģētiskajās lūkās (čakrās)
 
29.jūlijā (4.diena)
.         Elpošanas tehniku izmantošana
Iluminācijas tehnika   
.         Vingrinājums - kur mēs pašlaik atrodamies savā garīgajā ceļojumā
.         Noslēgumā - pārskats par darbnīcā apgūto un pieredzēto
Vakarā - noslēguma uguns rituāls
 
Katrs rīts sākas ar vingrošanu un rīta enerģētisko elpošanas meditāciju
 
Pielikumā vai http://sidrabvejs.blogspot.com/ skatīt biežāk uzdotos jautājumus un atbildes.
 
Šajā ceļojumā labu ceļavēju vēlot,
Baltais Vējš (baltvejs@hotmail.com)




  Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Jautājums (J): Gribētos gan vispirms iepazīties ar Balto Vēju tādā īsākā programmā, lai uzzinu un sajūtu, kas tas ir. Kur to var izdarīt, vai ir kādi īsāki semināri Rīgā?

Atbilde (A): Tagad vasaras laikā ar Balto Vēju var iepazīties gan darbnīcās, gan semināros, kas vasarā gan netiek organizēti Rīgā. Regulāri notiek pilnmēness rituāli un baltu tradīcijas Saules rita nozīmīgāko svētāmo dienu rituālie pasākumi. Regulāri notiek braucieni jeb „ekspedīcijas” pa senajām spēka jeb svētvietām, tur veicot dažādus rituālus. Drīzumā plānots šo pasākumu kalendāru ievietot http://sidrabvejs.blogspot.com/  Īsāki semināri Rīgā tiek plānoti sākot ar septembra beigām.

J: Cik atbilstošas šīs zināšanas un prakses ir mūsu, latviešu, kultūrvēsturiskajam mantojumam, mūsu dzīvesziņai?

A: Ejot savu garīgās attīstības ceļu, esmu nonācis pie dažām ļoti būtiskām atziņām. Viena ir tāda, ka jo senākas zināšanas, jo tās ir garīgi tīrākas, vienojošākas un harmoniskākas. Jo senākas zināšanas, jo dažādos reģionos vai tautās to kodols ir līdzīgāks, līdz pat atziņai, ka avots ir viens. Tāds skatījums ir apstiprinājies arī pētot seno Inku un seno Baltu pasaules skatījumu. Daļēji tas apstiprinās šo tautu vēsturē ar pirmskristietības laika pasaules uztveri, kuras pamatā bija atziņa, ka cilvēks ir daļa no apkārtējās pasaule, ka Dievs ir katrā un visapkārt. Arī mūsu dainas, pasakas, teikas, zīmes, arī dejas un senās tradīcijas gan raksturo seno dzīvesziņu un pasaules izpratni, gan patiesībā ir ļoti spēcīgi enerģētiskās radīšanas un līdzsvara noturēšanas „instrumenti”. Sekojoši arvien vairāk un vairāk savā darbībā pielietoju šo seno zināšanu un šos „instrumentus”.

J. Ko darbnīcas aprakstā nozīmē, ka jāņem līdzi „svinīgākas” (”goda”) drēbes.

A. Rituālos, kur darbojamies ar enerģijām, ļoti būtiski ir tas, ko mēs katrs tajā ienesam. Ar tērpšanos goda drēbēs mēs ienesam svinīgu, cieņas pilnu attieksmi, iekšējo pacilātību. Katram, protams, ir sava izpratne par šo. Tomēr būtu ieteicams balts krekls vai blūze, dāmām gari svārki. Varbūt ar latvisku vai tautisku akcentu. Šajā pasākumā nav nepieciešamība pēc klasiskā tautas tērpa, tomēr, ja kādam ir tāda vēlme, tas ir tikai apsveicami. Vēlams paņemt līdzi tautiskās jostas un saktas, ja tādas ir.

J. Kādas ir četras mazas iniciāciju dāvaniņas?

A. Tās ir kādas simboliskas lietiņas ar sakrālu nozīmi. Tās ir dāvanas tiem gariem vai dievībām, kas enerģētiskā līmenī veic šīs iniciācijas un turpmāk tiek izmantotas altāros vai citos sakrālos veidos. Izplatītākie piemēri ir tautiskas saktiņas vai zīmes, akmentiņi vai kristāli, sveces, spēka dzīvnieku figūriņas, kādas pašu gatavotas sakrālas lietiņas…

J. Kādam jābūt svārstam? Kur to iegādāties?

A. Attiecībā uz svārstu šeit ir pilnīgi brīva izvēle. Tas var būt vienkārši diegs vai ķēdīte, kuras galā ir atsvars. Var izmantot pat kakla ķēdīti ar jebkādu kulonu. Iegādāties var veikalos ar ezoterisku ievirzi. Piemēram, veikalos, kur tirgo akmeņus, pusdārgakmeņus, Rēriha grāmatnīcā, austrumu lietiņu veikalos…

J. Kādiem jābūt trīs akmeņiem?

A. Šajā Dienvidu virziena darbnīcā ir pilnīgi brīva izvēle. Lielumu un formu varbūt varētu noteikt tas, ka turpmāk tos izmantosim kā dziedināšanas instrumentus un tie būs jānovieto uz muguras guloša cilvēka čakrām. Tas varētu noteikt gan lielumu, gan formu. Izvēloties akmeņus jau varam trenēties intuitīvā piegājienā, t.i., izsakām sevī nodomu atrast trīs akmeņus Dienvidu Dziedināšanās darbnīcas vajadzībai un ļaujam nākt atbildei, kur tos meklēt. Varbūt veikalā, varbūt jūras malā, varbūt kur citur. Dodamies turp un atkal izsakot iekšējo nodomu, ļaujam sev atrast atbilstošos akmeņus, tādus, kas mūs uzrunā…