otrdiena, 2012. gada 31. jūlijs

Lūgšana Mātei



Es esmu Sen Žermēns. Es esmu Ūdensvīra laikmeta violetā gaismas stara nesējs. Tās violetās gaismas, kas izdedzina Centrālās saules uztveršanai traucējošo. Es esmu debesu gaismas darbinieks, tāds pats, kādi jūs esat uz zemes. Mani vārdi ir gaismas simboli. Jūsu darbi, lai ir gaismas vadīti, un mūsu vienīgais uzdevums - palīdzēt uzaust jaunai Gaismai. Lai šī Gaisma iedegas pēc iespējas vairāk cilvēku sirdīs.
Tāpēc ir jāsadedzina cilvēka (ne)prāta radītais, jādzēš no Akašas hronikām vardarbības ietekme. Lai zaudē spēku notikušais, tas, kas ir licis grimt kontinentiem, iedzinis pazemē civilizācijas un piespiedis sevi par nomirušiem uzskatīt paaudžu paaudzēs uz Zemes dzīvojušus cilvēkus. Ar ko tas sākās? Ar ko tas var beigties?
Lemūrijas kontinentus klāja Mātes gaismas tempļi. Augstāko kosmosa spēku rosināti, gaismas spēki iemiesojās šajā kultūrā un nesa Zemes bērniem patiesības nojausmu. Dievišķās Mātes liesma dega uz divpadsmit vissvētākajiem altāriem un dega lemūriešu sirdīs. Tie bija laiki, kad tika sēta sēkla. Tad pienāca laiks sēklai augt un attīstīties...
Kā saulei norietot sabiezē tumsa, tā lemūriešu sirdīs pamazām gaisma sāka krēslot. Pienāca kosmiskā stunda, kad dualitāte, izvērsusi cilvēku apziņu uz ārpusi, manifestēja tumsu. Dievmātes bērnu prāti satumsa un viņi aizmirsa par savu būtību, par sevi kā Gaismu, kuru Mātes liesma deg viņu tempļos un sirdīs.
Varu sagrāba viltus priesteri. Dievmātes mīlestība tika nonesta zemzemes pagrabos, kur tika izmantota cilvēkprāta maldu ceļos. Saules gaisma vairs nespēja būt vienota ar savu radošo potenciālu: tēvs, cilvēku radītajā varas kārē, tika nošķirts no mātes un radīti vairs tika vien ilūziju bērni. Tie bija tukšas čaulas, bez dievišķās liesmas sirdīs.
Fiziskajā plānā tas izpaudās kā visaugstāko Mātes liesmas sargātāju slepkavības. Tā bija robeža, aiz kuras garīgas kultūras pastāvēšana ir neiespējama un Zeme uzsāka attīrīšanos.
Nogalināšana, protams, ir darbības izpausme visraupjākajā plānā. Mātes gaisma, liesma uz Viņai veltītiem altāriem un dievišķā uguns Viņa radību sirdīs ir dzīva, taču guļ zem milzīgas klintsbluķu kaudzes, jo viltus priesteri nespēja Mātes gaismas nesējas nogalināt, vien dzīvas aprakt.
Kopš tiem laikiem cilvēkos Gars ir dzimis un pārdzimis, bet Viņa gaisma nav radusi Mātes atbalsi. Dievmātes sirds joprojām asiņo ieslodzīta cilvēka prāta un bez gaismas radītos tempļos. Cilvēks savā apjukumā un neziņā ir domājis un strādājis briesmu darbus, kā nelaimīgs, apmaldījies un no Mātes ar varu nošķirts bērns. Jūsu uzdevums ir glābt viņu.
Jūs esat Gaismas Darbinieki un reizē šie bērni.
Jūsu sirdis ir tik stipras, cik stipra ir jūsu mīlestība pret Māti un jūsu ticība Tēvam.
Jums ir jāvienojas lūgšanā, kas noārda uz Mātes sirds sakrauto klintsbluķu smagumu.
Māte nešķiro, viņa aicina visus savus bērnus. Jūs esam izredzēti, sevi izredzējuši un sirds gaiši, lai atsauktos Viņas mīlestībai. Jūsu sirdis ir pilnas lūgšanas rakstu, vārdu, dziesmu un deju. Jūsu lūgšana ir tā, ko gaida Dievmāte. Lūgšana ir tā, kas atdod mātei bērna mīlestību. Lūgšanas ritms atmodina akmenī paslēpto sirdi.
Visi, kas lūdz Zemi atsaukties Gaismai; visi, kas lūdz māti atsaukties bērniem; visi, kas lūdz Dievmāti atkal sadzirdēt – dariet to ik dienu, dariet to domās, dariet to sirdī:
Mīļo mammu, lūdzu, pieņem mūsu gaismu un iededz to savā sirdī.
Mēs esam tavi visstiprākie bērni.
Mēs esam tava mīlestība un dzīvība.
Lūdzu, lūdzu, lūdzu.
 
Gaismas darbinieki! Dariet to caur Gaismu, dariet to mīlestībā. Dariet to ar violeto staru, kas ir mans un jaunā laikmeta rītausmas tuvināšanas instruments. Dariet to savā svētvietā, dariet to uz ceļiem, dariet to uz savas sirds altāra – uz tīras zemes, zem tīrām debesīm.
Es esmu ar jums. Es vienmēr esmu ar jums.
Sen Žermēns
(vārdos caur Gaismas Miju)