ceturtdiena, 2012. gada 12. jūlijs

Ammas 330. stunda




Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi veicis enerģētisko sagatavošanos? Vai esi šodien jau meditējis?
Es apzinos, ka lūdzu tev papildināt savu ikdienas dzīvi ar virkni darbību. Tie ir labi ieradumi gluži kā mazgāšanās, matu kopšana vai zobu tīrīšana.
Tie ir sevis garīgās kopšanas ieradumi.
Būdams Garīgās Mīlestības Saimes loceklis, tu piedalīsies daudzu vietu attīrīšanā no sabiezinātām enerģijām.
Svarīgi, lai tu attīrītu arī sevi pašu no šādām enerģijām.
Jebkuras emocijas, kas nenāk no Mīlestības, nāk no bailēm. Ikdienas meditācijas ietvaros velti pāris minūtes, lai iztīrītu un pārveidotu tevī esošās no bailēm nākošās emocijas.
Piemēram ..
Pieņemsim, ka tu kaut kādā veidā gribi izmainīt savu ķermeni. Varbūt tev nepatīk tavs svars.
Kas stāv aiz šīs nepatikšanas?
Tu teiksi: kauns.
Bet kas stāv aiz kauna?
Ej sevī aizvien dziļāk līdz atrodi patiesās bailes.
Tad, kad tās atrodi, izsauc tās sev priekšā, sakot apmēram šādi: "Bailes, es gribu aprunāties ar jums!".
Saki bailēm, ka tu zini, kāda ir to būtība .. ilūzija, kas cenšas tevi pārliecināt, ka tu neesi Mīlestība, kas patiesībā tu esi.
Saki bailēm, ka tev tās vairs nav vajadzīgas.
Vai pielietot Ercenģeļa Miķeļa Zobenu, lai izšķīdinātu šo enerģiju, vai arī izelpot bailes ārā no sevis un tad pielietot Zobenu.
Veicot šo procedūru ikdienas, tu likvidē zemas vibrācijas enerģijas, kuras cenšas no tevis noslēpt tevi Pašu – Mīlestības Iemiesojumu.
Līdz nākamajai nodarbībai.
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins