otrdiena, 2012. gada 17. jūlijs

Ammas 335. stunda




Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi veicis enerģētisko sagatavošanos? Vai esi šodien jau meditējis? Un vai esi no sevis atbrīvojis tevī paslēpušās zemu vibrāciju enerģijas, kuras ir ne-mīlestība?
No sava Sirds Avota pajautā Pašam Es, vai ap tevi ir kādas zemu vibrāciju enerģijas?
Vai ir kādi zemu vibrāciju pavedieni, kas tevi saista ar kādu personu, vietu vai notikumu?
Ja atbilde ir "jā", formulē nodomu saraut šos pavedienus un izkliedēt šo enerģiju.
Paņem Zobenu un ļauj tam brīvi kustēties, lai tas tev norāda, uz problemātiskajām vietām.
Tā kā tu strādā ar sevi, Zobens var norādīt uz vietām tevī pašā.
Kad es beidzis, pārliecinies, ka pilnībā atrodies savā Sirds Avotā.
Iegriez čakras maksimāli iespējamā ātrumā, tādejādi ienesot gaismu atbrīvotajās vietās.
Saskati, sajūti vai izjūti Gaismu ienākam tevī.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins